ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Αυγή «έκοψε» τις δημοσκοπήσεις της Public Issue Κύριο

15:41 - 24 Οκτ 2016
Σπύρος Πολυχρονόπουλος

Γράφει ο Σπύρος Πολυχρονόπουλος

Η εταιρεία Public Issue με ανάρτησή της στο Twitter ανακοίνωσε πως «το Πολιτικό Βαρόμετρο δεν θα πραγματοποιείται, εφεξής, για λογαριασμό της ΑΥΓΗΣ, ύστερα από σχετική απόφαση της εφημερίδας».

Η Αυγή αποφάσισε δηλαδή να κόψει τις δημοσκοπήσεις της εταιρείας με την οποία συνεργαζόταν για χρόνια.

 

Τα αποτελέσματα της τελευταίας δημοσκόπησης της Public Issue, ίσως να εξηγούν το γιατί...

 

Στις αρχές Οκτωβρίου το "Βαρόμετρο" έδινε μεγάλο προβάδισμα στη Νέα Δημοκρατία έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης κέρδιζε σε δημοφιλία τον Αλέξη Τσίπρα.

 

Από τα στοιχεία της δημοσκόπησης προέκυπτε ακόμα ότι εννέα στους δέκα πολίτες δήλωναν δυσαρεστημένοι από τη λειτουργία της κυβέρνησης ενώ το 85% των πολιτών απαντούσε ότι η χώρα κινείται σε λάθος κατεύθυνση.

 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.