ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Φιλοσοφική και πρακτική προσέγγιση της κυριακάτικης αργίας

12:05 - 05 Μαϊ 2017
Άρθρο του Αντώνη Ζαΐρη*

Η ανακίνηση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές προφανώς πρέπει να συσχετισθεί και εστιαστεί με αυτό που επιθυμεί και ζητά ο κυρίαρχος Καταναλωτής.

Σχετικές επιστημονικές έρευνες διατρανώνουν την επιχειρηματολογία υπέρ της λειτουργίας ,για δύο (2) κυρίως λόγους:

Πρώτον, ο σύγχρονος Καταναλωτής κατά την διάρκεια της επίσκεψής του σε ένα κατάστημα δεν αποζητά μέσω της αγοράς ενός προϊόντος  μόνο την ικανοποίηση της ανάγκης του ή της προσδοκίας ανάγκης αλλά να νιώσει και ένα έντονο συναίσθημα πληρότητας από τα ταυτόχρονα ερεθίσματα χαράς, ανακούφισης ,ψυχαγωγίας, διασκέδασης και μοναδικής εμπειρίας που «κρύβονται» μέσα στην αγορά ενός προϊόντος.

Δεύτερον, η χώρα μας ως ανεπτυγμένη χώρα έχει στραφεί στη Στρατηγική λειτουργίας,  ως ελκυστικός τουριστικός προορισμός αλλά και ως «δεξαμενή» επενδυτικών ευκαιριών που προκαλεί την διεθνή επιχειρηματική κοινότητα καθώς η Στρατηγική αυτή θα κομίσει ευεργετικά οφέλη στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας με θετικά αντανακλαστικά στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας.

Η μέχρι σήμερα εμπειρία λειτουργίας τις Κυριακές αλλά και τα διάφορα happenings-εκδηλώσεις π.χ. Black Fridays, λευκές νύχτες κ.ά. έχουν έμπρακτα αποδείξει ότι υποκινούν και ενεργοποιούν το αγοραστικό ενδιαφέρον για όλους τους προηγούμενους λόγους που κυριολεκτικά διεγείρουν τις αγοραστικές επιθυμίες και αισθήσεις των καταναλωτών. 

Και όλα αυτά ως απάντηση στην εσωστρέφεια ,στην απομόνωση και μιζέρια που προσπαθούν κάποιοι να επιβάλλουν.

Μια απλή πάντως συμβουλευτική προσέγγιση είναι ότι αν τα καταστήματα, μικρά ή μεγάλα, μένουν ανοικτά τότε ο Καταναλωτής θα μπει μέσα και στα μικρά και στα μεγάλα προκειμένου να δει , να συγκρίνει , να επιλέξει και να κάνει συμφέρουσες και value for money αγορές. Το ζήτημα ως εκ τούτου είναι να βρεθεί τρόπος να βγει στην αγορά!!!

Ελπίζουμε να επικρατήσει ψυχραιμία και νηφαλιότητα, σύνεση και μετριοπάθεια , να σκεφθούμε όλοι πρωτίστως τον Έλληνα Καταναλωτή σε μια γραμμή ευρείας συνένωσης και ευθυγράμμισης των συμφερόντων τόσο της Κοινωνίας όσο και του Εμπορικού κόσμου της χώρας.

*Ο Δρ. Αντώνης Ζαΐρης είναι αν. Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)

Τελευταία τροποποίηση στις 16:29 - 05 Μαϊ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.