ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα ηλεκτρικά της BMW εκτόξευσαν τις πωλήσεις του βαυαρικού γκρουπ

18:26 - 08 Ιουλ 2021 | Αυτοκίνητο
Τα ηλεκτρικά της BMW εκτόξευσαν τις πωλήσεις του βαυαρικού γκρουπ
Οι πωλήσεις του BMW Group αυξήθηκαν κατά +39,1% μέσα σε ένα χρόνο.

Με συνολικές παραδόσεις 1.339.080 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce (+39,1%), το BMW Group ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2021 με αυξήσεις ρεκόρ. Όλες οι μάρκες ανέφεραν υψηλότερες πωλήσεις για τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς ενώ, κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, η εταιρείας αύξησε τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Οι πωλήσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο ήταν επίσης σαφώς υψηλότερες από το επίπεδο προ της υγειονομικής κρίσης το 2019, με αύξηση +7,1%.

«Βρισκόμαστε σε πορεία για σταθερή, επικερδή αύξηση πωλήσεων», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος του τομέα Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Χάρη στην ισχυρή γκάμα μοντέλων μας, την υψηλή ζήτηση των πελατών σε όλο τον κόσμο και  την άριστη λειτουργική απόδοση, πετύχαμε νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών το πρώτο εξάμηνο του 2021. Είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο το γεγονός ότι καταφέραμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας», συνέχισε ο Nota.

Με πωλήσεις 153.267 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2021, το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις τόσο των αμιγώς ηλεκτρικών όσο και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 148,5% μέσα σε ένα χρόνο– καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και σε απόλυτες τιμές. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 183,9% φτάνοντας συνολικά τις 36.089 μονάδες και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 139,4%, με σύνολο 117.178 μονάδων.

«Συνεχίζουμε αποφασιστικά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας και την επέκταση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας με δύο βασικές ναυαρχίδες καινοτομίας: τις BMW iX και BMW i4», εξήγησε ο Nota. Τα μοντέλα iX και i4 ενσαρκώνουν μία νέα εποχή ηλεκτροκίνησης για την BMW και ανυπομονώ να τα δω και τα δύο στους δρόμους από το Νοέμβριο. Ο υψηλός αριθμός εισερχόμενων παραγγελιών και για τα δύο επιβεβαιώνουν το ισχυρό ενδιαφέρον των πελατών μας γι’ αυτά τα ιδιαίτερα συναισθηματικά οχήματα».

Τα επόμενα χρόνια, θα προστεθούν μερικά ακόμα μοντέλα όπως αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 7, BMW X1 και του διαδόχου του MINI Countryman. Από τώρα μέχρι το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο – δέκα φορές παραπάνω από τις πωλήσεις του 2020. Το BMW Group εκτιμά ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά του θα έχουν αναλογία τουλάχιστον 50% στις παγκόσμιες πωλήσεις του το 2030. Την επόμενη δεκαετία, το BMW Group σχεδιάζει να κυκλοφορήσει συνολικά περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Η κατάσταση με την προμήθεια ημιαγωγών παραμένει δύσκολη.  

Το BMW Group έχει κάνει αναπροσαρμογές στο πρόγραμμα παραγωγής του λαμβάνοντας υπόψη τη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Η εταιρεία εκτιμά ότι η κατάσταση με την προμήθεια εξαρτημάτων ηλεκτρονικών συστημάτων (ημιαγωγών) θα παραμείνει δύσκολη και δεν αποκλείεται αυτό να επηρεάσει τις πωλήσεις για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν πάνω από ένα τρίτο.

Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, 1.178.292 οχήματα BMW (+39,9%) παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η BMW Σειρά 3 σημείωσε αξιοσημείωτη αύξηση σχεδόν 50% (+49,1%). Αυτό επιβεβαιώνει την ισχυρή απήχηση αυτής της σειράς που απολαμβάνει σημαντική επιτυχία πάνω από τέσσερις δεκαετίες τώρα. Με αύξηση πωλήσεων 33,3%, η BMW Σειρά 5 υπογράμμισε την ισχυρή θέση της στο ‘upper-mid’ τμήμα της πολυτελούς κατηγορίας. Οι πωλήσεις της BMW X3, που διατίθεται με τέσσερις εκδόσεις συστημάτων κίνησης, σημείωσαν άνοδο 43,9% το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η αμιγώς ηλεκτρική iX3*, ειδικότερα, ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις.

Οι πωλήσεις MINI αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο το πρώτο εξάμηνο.

Τους πρώτους έξι μήνες του 2021, η MINI πούλησε συνολικά 157.799 οχήματα (+32,6%), αυξάνοντας τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της μάρκας αποδείχτηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των πελατών. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI SE* και η plug-in υβριδική έκδοση του MINI Countryman* συγκέντρωσαν μαζί πάνω από το 15% του συνολικού όγκου πωλήσεων της μάρκας για το πρώτο εξάμηνο.

 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.