Στη διάρκεια του 2006, οι πωλήσεις αυτοκινήτων των αμερικανικών Ford, General Motors και Chrysler μειώθηκαν, ενώ αντίθετα, οι Toyota και Honda πέτυχαν αύξηση των πωλήσεών τους κατά 12,9% και 3,5% αντίστοιχα, καθώς οι πελάτες αναζητούν οικονομικότερα, στην κατανάλωση καυσίμων, αυτοκίνητα.
Το Δεκέμβριο, η General Motors εμφάνισε μείωση πωλήσεων κατά 13%, ενώ αύξηση πέτυχε η Ford.
Η Toyota, που έχει ήδη παραγκωνίσει τη Ford από τη θέση της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, ελπίζει μέσα στο 2007 να αποσπάσει την πρωτιά από τη General Motors.