Το brand, το οποίο «μοιράζεται» στο Instagram ένα συνδυασμό εικόνων από διαφημιστικές καμπάνιες, φωτογραφιών προϊόντων, άρθρων και φωτογραφιών διασημοτήτων από εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί με ρούχα της ετικέτας, έχει περισσότερους από 10,4 εκατομμύρια ακολούθους.
Στη δεύτερη θέση είναι το Topshop με 9,2 εκατομμύρια ακόλουθους.
Ακολουθούν το brand Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια ακόλουθους, το brand Asos με 6,6 εκατ., ο οίκος Alexander McQueen με 5,3 εκατ. και Stella McCartney με 4,5 εκατ. ακόλουθους.