ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ιταλία: «Χαράτσι» 3% στη διαδικτυακή διαφήμιση

17:21 - 19 Δεκ 2017 | Ειδήσεις
Ιταλία: «Χαράτσι» 3% στη διαδικτυακή διαφήμιση
Φορολογική επιβάρυνση της τάξεως του 3% σε κάποιες διαδικτυακές συναλλαγές ενέκρινε η Κάτω Βουλή της Ιταλίας, με τροπολογία στον προϋπολογισμό του 2018.

Η έγκριση της τροπολογίας, η οποία παρουσιάστηκε από τον βουλευτή Francesco Boccia, από το Δημοκρατικό Κόμμα, έρχεται εν μέσω αυξανόμενης πίεσης σε τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Google, το Facebook και η Amazon για τις φορολογικές σχέσεις τους με αρκετές χώρες της Ευρώπης. Στην Ιταλία, τέτοιου είδους εταιρείες έχουν κατηγορηθεί ότι αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους ισχυριζόμενες ότι δεν έχουν «σταθερή παρουσία» στη χώρα.

Με το νέο νόμο, η εισφορά επί των πωλήσεων θα έχει στόχο επιχειρήσεις που αγοράζουν υπηρεσίες στην Ιταλία.Σύμφωνα με τους Financial Times, ο νέος «web φόρος» θα εφαρμοστεί σε πωλήσεις «άυλων ψηφιακών προϊόντων», όπως είναι η διαδικτυακή διαφήμιση και τα χορηγούμενα λινκ σε ιστοσελίδες.

Σύμφωνα με την τροπολογία, οι εταιρείες θα εξαιρεθούν από την πληρωμή του φόρου, εάν κάνουν λιγότερες από 3.000 συναλλαγές τον χρόνο. Η πρόβλεψη, που συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του 2018 και ο οποίος θα πάρει τελική έγκριση μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να έχει ετήσια απόδοση περίπου 190 εκατ. ευρώ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.