Ως αποτέλεσμα, οι συμμετέχοντες στην καμπάνια δεν μπορούν να δημοσιεύουν διαφημίσεις, σχετικά με την ψηφοφορία της 25ης Μαΐου.
Όπως μεταδίδουν και οι Financial Times, η κίνηση έρχεται μία μόλις ημέρα μετά, αφότου και το Facebook σταμάτησε να προβάλλει διαφημίσεις για το θέμα, από οργανισμούς ή άτομα εκτός χώρας. To κοινωνικό δίκτυο είχε δηλώσει χθες ότι έχουν αυξηθεί οι ανησυχίες για προσπάθειες επιρροής του αποτελέσματος στο δημοψήφισμα, όπου οι Ιρλανδοί θα ερωτηθούν αν η συνταγματική απαγόρευση των αμβλώσεων πρέπει να αρθεί.