ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ευρωπαϊκό δικαστήριο: Νόμιμη η αποζημίωση των επιβατών από τους αερομεταφορείς

19:29 - 10 Ιαν 2006 | Ειδήσεις
Υπέρ του κοινοτικού κανονισμού που προβλέπει την αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης, ματαίωσης ή μεγάλης καθυστέρησης της πτήσης τάχθηκε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης ο αερομεταφορέας οφείλει να παρέχει στους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της επιστροφής της αξίας του εισιτηρίου ή της μεταφοράς με εναλλακτική πτήση στον τελικό προορισμό τους. Επιπλέον, οι επιβάτες δικαιούνται δωρεάν παροχές, όπως γεύματα, τηλεφωνήματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και αποζημίωσης, το ύψος της οποίας κυμαίνεται ανάλογα με την απόσταση που καλύπτει η πτήση. Από την άλλη οι αεροπορικές εταιρίες δεν υποχρεούνται να καταβάλλουν αποζημίωση σε τρεις περιπτώσεις: - Όταν έχουν ενημερώσει τους επιβάτες για τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχωρήσεως. - Όταν προτείνουν μεταφορά με εναλλακτική πτήση και ικανοποιητικούς όρους. Όταν είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η ματαίωση επήλθε λόγω συνδρομής εξαιρετικών περιστάσεων.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.