Εντολή που όπως λέγεται ακολουθούν κατά γράμμα και έτσι αρκετές θυγατρικές πολυεθνικών έχουν ήδη προχωρήσει σε γενναίο haircut τριών τμημάτων τους και συγκεκριμένα του μάρκετινγκ, του λογιστηρίου και της μηχανογράφησης που αντιπροσωπεύουν έως και το 40% του κόστους λειτουργίας τους.
Μόλις πριν από λίγο καιρό -λες και το ήξερε- θυγατρική πολυεθνικής που πρωταγωνιστεί στα είδη προσωπικής υγιεινής -η οδοντόκρεμά της ελέγχει στην κατηγορία αυτή την μερίδα του λέοντος ενώ έχει απασχολήσει και την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού- μετέφερε την έδρα της στην Ιταλία.
Επίσης θυγατρική πολυεθνικής τροφίμων που συγκαταλέγεται στις σημαντικότερες δυνάμεις παγκοσμίως με πληθώρα προϊόντων αν και τα δυνατά της σημεία είναι ο καφές και η σοκολάτα μετέφερε το λογιστήριο της στην Ουγγαρία, όπως μας αποκάλυψε επώνυμος λιανέμπορας.
Υπάρχουν βεβαίως και οι άλλες θυγατρικές πολυεθνικών που ψάχνουν αντιπροσώπους προκειμένου να τους δώσουν την διανομή της προϊοντικής τους γκάμα και να φύγουν έτσι διά παντός από την ελληνική αγορά. Περιπτώσεις θυγατρικών που δεν διατηρούν στην Ελλάδα παραγωγική παρουσία παρά μόνο εμπορική, γεγονός που καθιστά ευκολότερη την αποχώρησή τους.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr