ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποια οινοποιία έχουν πλευρίσει την Κορέα;

08:30 - 06 Μαϊ 2015 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Ποια οινοποιία έχουν πλευρίσει την Κορέα;
Στενό μαρκάρισμα της κορεάτικης αγοράς λόγω των σημαντικών προοπτικών που συγκεντρώνει έχουν ξεκινήσει ελληνικές εταιρείες οίνου, ζύθου αλλά και εμφιαλωμένου νερού.

Στην πρόσφατη έκθεση που διοργανώθηκε στη χώρα, στην International Wine & Spirits Expo, συμμετείχαν με δικό τους περίπτερο οι εταιρείες Kyr-Yanni, Tsantali, Boutari και Gaia και με συλλογικό περίπτερο, οι Alpha Estate, Avantis Estate, Barafakas, Domaine Biblia Chora, Douloufakis Winery, Gavalas Winery, Ktima Gerovassiliou, Katogi Strofilia, UWC Samos, Troupis Winery, Oenogenesis, RIRA, Stoupakis Chios Distillery S.A, η Ζυθοποιία ΕΖΑ, η εταιρεά Βίκος αλλά και η Hellenic Organic Food, με ελαιόλαδο και ελιές.

Πρόκειται για μια ευρεία και αντιπροσωπευτική παρουσία κορυφαίων Ελληνικών εταιρειών, η οποία είναι ενδεικτική του μεγάλου ενδιαφέροντος για την κορεατική αγορά κρασιού, η οποία είναι ήδη σημαντική από απόψεως μεγέθους και παρουσιάζει τεράστια δυναμική. Στην ταχεία ανάπτυξη της αγοράς συνέβαλε η οικονομική άνοδος της χώρας και η άρση των δασμών, μετά τη σύναψη συμφωνιών ελευθέρων συναλλαγών με τις σημαντικότερες χώρες παραγωγής κρασιού.

Οι κορεατικές εισαγωγές κρασιού το 2014 έφτασαν τα 185 εκατ. δολ, σε σύγκριση με μόλις 20 εκατ. δολ το 2000. Τα επόμενα χρόνια η ραγδαία αυτή άνοδος αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς το κρασί εξακολουθεί να έχει πολύ μικρό μερίδιο στην αγορά οινοπνευματωδών ποτών.

Η κορεατική αγορά ποτών κυριαρχείται από την εγχώρια μπύρα και δευτερευόντως από τα παραδοσιακά κορεατικά ποτά Sozu και Μakkoli. Πρόσφατα άρχισε να δημιουργείται σημαντικό ενδιαφέρον για τις εισαγόμενες μπύρες. Προβλέπεται ότι οι εισαγωγές μπύρας τα επόμενα χρόνια θα γνωρίσουν μεγάλη αύξηση και η συγκεκριμένη συγκυρία είναι πολύ ευνοϊκή για τους νεοεισερχόμενους. Χαρακτηριστικό είναι ότι τα τελευταία χρόνια ο μέσος όρος αύξησης των εισαγωγών μπύρας είναι περίπου 25% ετησίως. Το 2014 οι εισαγωγές μπύρας έφτασαν τα 112 εκατ. δολ.

Βέβαια, η προώθηση ελληνικών ποτών στην κορεατική αγορά δεν αποτελεί εύκολο εγχείρημα. Ειδικά για το κρασί, οι Κορεάτες εξακολουθούν να το ταυτίζουν με συγκεκριμένες χώρες, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα. Η κατάσταση όμως αυτή σταδιακά αλλάζει, ειδικά μεταξύ των μικρότερης ηλικίας καταναλωτών.

Τελευταία τροποποίηση στις 21:22 - 05 Μαϊ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.