ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέα προϊόντα και αξιοποίηση της εγχώριας αγροτικής παραγωγής Κύριο

08:50 - 14 Αυγ 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέα προϊόντα και αξιοποίηση της εγχώριας αγροτικής παραγωγής
Mε το λανσάρισμα νέων προϊόντων σχεδιάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αγορά ζύθου το 2017.
«Είμαστε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου που δίνουν τον τόνο. Σε μια δύσκολη συγκυρία έχεις δύο επιλογές. Είτε να καθίσεις με σταυρωμένα τα χέρια είτε να το παλέψεις με νέες ιδέες ή επανεκτίμηση του λειτουργικού κόστους. Εμείς έχοντας και μια ευθύνη ως μία από τις κορυφαίες εταιρίες θεωρούμε ότι πρέπει να προσπαθήσουμε με νέες προτάσεις στον καταναλωτή». Αυτό ανέφερε μιλώντας πριν λίγους μήνες σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ζωούλλης Μηνά με αφορμή την έναρξη της νέας χρονιάς.
Ουσιαστικά η ηγέτιδα εταιρία του κλάδου λανσάρει νέα προϊόντα και αναδεικνύει σήματα με σφραγίδα τοπικότητας. Παράλληλα δίνει μεγάλη έμφαση στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας που ήδη τρέχει.
Μήλο και γυναίκες
Με δεδομένο ότι το cider – μηλίτης γνωρίζει ως προϊόν εσχάτως στην Ελλάδι μεγάλη επιτυχία (ειδικά σε νέα κοινά όπως οι γυναίκες) και βοηθά τις ζυθοποιίες στην τόνωση των πωλήσεών τους σε μια δύσκολη συγκυρία, η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της ζυθοποιίας αποφάσισε να επενδύσει ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά του μηλίτη.
Το μερίδιο αγοράς του μηλίτη σήμερα στο σύνολο της κατηγορίας μπίρας - μηλίτη ανέρχεται σε 5%, ενώ το 2015 ήταν μόλις 1,5%. Σημειώνεται ότι η παγκόσμια κατανάλωση μηλίτη υπερβαίνει τα 3,5 εκατομμύρια εκατόλιτρα με τη μισή να γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία.
Εκτός, λοιπόν, από το διεθνές σήμα του μητρικού της ομίλου Heineken, τον μηλίτη Strongbow, δημιούργησε ειδικά για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς τον μηλίτη «Μηλοκλέφτη». «Με 4,5% περιεκτικότητα σε αλκοόλ, ο Μηλοκλέφτης είναι ένα φυσικό ποτό, καθώς παράγεται από τα πιο ζουμερά και τραγανά μήλα, που του χαρίζουν το μοναδικό του άρωμα. Η μοναδική γεύση του Μηλοκλέφτη οφείλεται στην διαδικασία παραγωγής του, κατά την οποία ο χυμός μήλου ζυμώνεται με μαγιά, που στη συνέχεια φιλτράρεται για να μας δώσει το μηλίτη. Το φιλτράρισμα αυτό κάνει το Μηλοκλέφτη να ξεχωρίζει και του δίνει το καθαρό του χρώμα. Ο μηλίτης καταναλώνεται από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ και είναι ακόμα πιο απολαυστικός παγωμένος. Συγκεκριμένα, για να πετύχουμε την απόλυτη γεύση, γεμίζουμε το 1/3 του ποτηριού με πάγο, συμπληρώνουμε με Μηλοκλέφτη και τον απολαμβάνουμε παρέα με τους φίλους μας» ανέφερε ανακοίνωση με αφορμή το ντεμπούτο τιυ προϊόντος το Μάιο.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας κ. Λοράν Ντελμουλί, «οι Ελληνες καταναλωτές θέλουν προϊόντα που παράγονται στη χώρα τους.»
Στα σχέδια επίσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας περιλαμβάνεται η παραγωγή στην Ελλάδα για τις ανάγκες τουλάχιστον της ελληνικής αγοράς.
Νέα προϊόντα και έμφαση στην εμπειρία
Η ιστορική μπύρα Μάμος στην Πάτρα αναγεννάται και θα παράγεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίαςστην Πάτρα, εξασφαλίζοντας την ποιότητα της αυθεντικής συνταγής.
Το σπουδαίο αυτό εγχείρημα, που φιλοδοξεί να αποτελέσει σταθμό στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της Πάτρας, παρουσίασαν το Μάρτιο από κοινού σε μια γεμάτη από συγκίνηση εκδήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Ζωούλλης Μηνά, μαζί με τον εκπρόσωπο της οικογενείας που δημιούργησε την μπύρα ΜΑΜΟΣ, κ. Παναγή Μάμο.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με την επανακυκλοφορία της μπύρας ΜΑΜΟΣ, μίας από τις πιο ιστορικές μπύρες στην ελληνική ζυθοποιία, ξαναρχίζει ένα ταξίδι που πρωτοξεκίνησε το 1876. Τη χρονιά που ο Λορέντζος Μάμοςίδρυσε το ζυθοποιείο του στην Πάτρα, για να ακολουθήσει μια πορεία 100 χρόνων που «στέφθηκε» από βραβεία και διακρίσεις.
Με όχημα την μπυρα Αλφα η Αθηναική Ζυθοποιια προτείνει νεες γευστικές εμπειρίες
«Πάντρεμα» με την Ελληνική γαστρονομία επιχειρεί η μπύρα ΑΛΦΑ Weiss με την ανάδειξη μέσα από ένα διαφημιστικό σποτ ενός ιδανικού συνδυασμού ανάμεσα στη σταρένια, αφιλτράριστη, δροσερή της γεύση και τα φρέσκα υλικά της ελληνικής γης.
Η μπύρα Wiess της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ουσιαστικά, στοχεύει σε μια συνολική γαστρονομική εμπειρία ακολουθώντας την τάση που θέλει τα επιμέρους προϊόντα να αποκτούν αξία μέσα από μια ολοκληρωμένη πρόταση γεύσης και life style.
Επίσης η μπύρα ΑΛΦΑ Weiss κάνει την έκπληξη και δημιουργεί ένα πρωτότυπο κουτί που υπόσχεται ακόμαμεγαλύτερη ευκολία στον ειδικό τρόπο σερβιρίσματος. Το καινοτόμο κουτί των 500ml, που φέρνει τα πάνω-κάτω, είναι τοποθετημένο … ανάποδα, προσφέροντας ακόμα πιο απλές οδηγίες για όσους θέλουν να απολαύσουν την  Weiss μπύρα τους σωστά.
Η εκδοχή Weiss της ΑΛΦΑ πατάει πανω στη μεγάλη εμπορική επιτυχία που γνωρίζει η ΑΛΦΑ lager που πλέον είναι η νούμερο ένα ετικέτα σε πωλήσεις της εταιρίας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
Η ΑΛΦΑ συνεχίζοντας στο δρόμο της επιτυχημένης περσινής καμπάνιας, παρουσίασε τη νέα ταινία της που βάζει στο επίκεντρο το συναίσθημα απεικονίζοντας αυτή τη φορά την αρχετυπική σχέση πατέρα-γιού. Μια ακόμη ιστορία που βουτά στα βασικά συναισθήματα της ελληνικής οικογένειας και παρακίνησε τους θεατές να κάνουν ένα βήμα για να βρεθούν κοντά στους δικούς τους ανθρώπους.
Με τη φωνή του Δημήτρη Μητροπάνου, τις νότες του Στέφανου Κορκολή, τους στίχους της Εύης Δρούτσα μια νέα ταινία μικρού μήκους αποτυπώνει τις φουρτούνες στην αρχετυπική σχέση πατέρα – γιου και σφραγίζει τη νέα καμπάνια της μπύρας Άλφα. Καθημερινές στιγμές της «πίεσης» «για ένα χέρι παραπάνω στη δουλειά» από τον πατέρα στο γιο που σπουδάζει για να γυρίσει σελίδα ζωής και να ρουφήξει τη φιλόδοξη νιότη φέρνουν στον θεατή έντονες προσωπικές βιωματικές εικόνες. Μετά την ταινία με κεντρικό θέμα το δίπολο σχέσης πατέρα – κόρης πάλι η ταινία «βουτά» στα βασικά ένστικτα της Ελληνικής οικογένειας.
ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Η Αθηναϊκή Ζυθοποίια συνεχίζει και επεκτείνει το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού που «τρέχει» από το 2008. Σύμφωνα με το Διευθύνοντα  Σύμβουλο της εταιρίας, κο Ζωούλλη Μηνά, η εταιρία μέσα από αυτό πρόγραμμα επενδύει στη συνεργασία με τους Έλληνες παραγωγούς και προσφέρει διέξοδο και προοπτική στην αγροτική παραγωγή συμβάλλοντας στην υποστήριξη των ανθρώπων της ελληνικής περιφέρειας.
Φέτος, είναι η ένατη χρονιά για το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, μέσω του οποίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται αποκλειστικά ελληνικό κριθάρι ως πρώτη ύλη για τα προϊόντα της.
Η εταιρεία συνεργάζεται με 2.200 παραγωγούς σε 19 νομούς σε όλη την Ελλάδα και απορροφά το σύνολο της ετήσιας παραγωγής τους, περίπου 40.000 τόνους βυνοποιήσιμου κριθαριού, σε εγγυημένη τιμή. Από το 2008 έως σήμερα, το πρόγραμμα έχει δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για τον αγροτικό τομέα και τους συνεργαζόμενους κλάδους που ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται πως έχει συμβάλει στη δημιουργία 830 νέων θέσεων εργασίας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στο πλαίσιο του προγράμματος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διοργανώνει κάθε χρόνο, σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης, εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα παραγωγούς, τα οποία αφορούν στην παροχή τεχνογνωσίας για τη βέλτιστη αξιοποίηση ποικιλιών κριθαριού κατάλληλων για βυνοποίηση και σποροπαραγωγή. Παράλληλα, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, λειτουργεί πέντε πειραματικούς αγρούς στους οποίους δοκιμάζονται και αναπτύσσονται νέες, αποδοτικότερες ποικιλίες κριθαριού που προσαρμόζονται καλύτερα στο ελληνικό κλίμα, προσφέροντας μεγαλύτερη στρεμματική απόδοση, αλλά και καλύτερη συμπεριφορά κατά τη διαδικασία της βυνοποίησης και της ζυθοποίησης.    
Τελευταία τροποποίηση στις 08:54 - 14 Αυγ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.