ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ζαγόρι:Νούμερο 1 σε πωλήσεις και άνοιγμα σε νέες αγορές,μέσω Anuga

11:10 - 11 Νοε 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Ζαγόρι:Νούμερο 1 σε πωλήσεις και άνοιγμα σε νέες αγορές,μέσω Anuga
Επισφραγίζοντας μία άκρως επιτυχημένη εμπορικά χρονιά, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών Anuga 2017. Το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ συστήθηκε σε 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, στην Κολωνία της Γερμανίας και κέρδισε τις εντυπώσεις ανοίγοντας... περπατησιά και για νέες αγορές.

Νούμερο 1 σε πωλήσεις

Την τρέχουσα χρονιά (Ιανουάριος 2017 – Αύγουστος 2017) η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε ενίσχυση στις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό, γεγονός που την έφερε στην πρώτη θέση των πωλήσεων και μάλιστα με επιδόσεις που προκαλούν αίσθηση.

Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις είναι, σύμφωνα με αναλυτές, αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία καθώς και των αυξανόμενων μεγεθών των εξαγωγών της.

Σύμφωνα δε με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους Επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%* για το οκτάμηνο Ιανουάριου-Αυγούστου 2017.

 

TOTAL GREECE SM + SPT +CONVENIENCE +KIOSKS
YTD17(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ17 – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ17)
SDESC SALES IN VALUE SALES IN VOLUME VOLUME SHARE
ZAGORI 23.729.428 81.818.327 22,8
VIKOS 18.461.096 58.382.259 16,2
PRIVATE LABEL 9.502.949 53.904.243 15,0
KORPI 9.769.837 31.485.886 8,8

 

 

Άνοιγμα σε νέες αγορές, μέσω Anuga

Ενισχύοντας την εξωστρέφειά της, η εταιρεία από την Ήπειρο, πρόβαλε στην έκθεση τροφίμων ποτών Anuga την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, σε ένα, κατά γενική ομολογία, μοντέρνο, ιδιαίτερης αισθητικής και design, περίπτερο.

Συμμετείχε στην έκθεση στοχευμένα στην κατηγορία “DRINKS” και βρέθηκε ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, γεγονός που αναδεικνύει τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.

ANUGA ZAGORI 6

Η συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση έδωσε τη δυνατότητα συναντήσεων με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.

Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ η οποία τρέχει με αύξηση 40% ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προιόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.

Το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα κα.

Επόμενο στρατηγικό στόχο αποτελεί η είσοδος σε ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα αγορές που το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως για παράδειγμα η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:41 - 11 Νοε 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.