ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βίκος:Καινοτομία και ανάπτυξη στις τουριστικές περιοχές στην ατζέντα του 2018

09:35 - 08 Μαρ 2018 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Βίκος:Καινοτομία και ανάπτυξη στις τουριστικές περιοχές στην ατζέντα του 2018
Με δύο κινήσεις σχεδιάζει η Ηπειρώτικη Βιομηχανία Εμφιάλωσης να κινηθεί το 2018. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία, που παράγει το εμφιαλωμένο νερό «Βίκος» ενδυναμώνει τη στρατηγική συνεργασία με την Lidl με το λανσάρισμα του πρώτου φυσικού μεταλλικού νερού ιδιωτικής ετικέτας που ξεκινά να πωλείται στα ράφια της αλυσίδας με την επωνυμία Saguaro.

Η εικοσάχρονη συνεργασία της Lidl με την Ηπειρώτικη Βιομηχανία Εμφιάλωσης περνάει, όπως ανέφεραν εκπρόσωποι των δύο εταιριών σε δημοσιογραφική παρουσίαση στην έδρα της Βίκος στα Γιάννενα, σε μια νέα φάση με την παραγωγή του νέου προϊόντος. Ουσιαστικά η δυνατότητα παραγωγής της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, όπως αναφέρθηκε, τόσο σε επίπεδο αποθεμάτων μεταλλικού νερού από τις πηγές της, όσο και από τις γραμμές εμφιαλώσεων που έχει εγκαταστήσει, δίνει την ευκαιρία στην αλυσίδα να εμπλουτίσει την γκάμα των Ελληνικών προϊόντων που παρέχει στον καταναλωτή.

Η πλέον σύγχρονη γραμμή παραγωγής στην Ευρώπη

Σημειώνεται ότι η εταιρία της οικογένειας Σεπετά από το 2017 ξεκίνησε ένα επενδυτικό πρόγραμμα 25 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής κι εμφιάλωσης νερού και παραγωγής και αναψυκτικών, αλλά και νέου μηχανολογικού εξοπλισμού στο εργοστάσιο κατασκευής πωμάτων και πλαστικών προπλασμάτων φιαλών της PETCOM Plastics. Ήδη, έτσι, έχει τεθεί σε λειτουργία μια από τις μεγαλύτερες και πλέον σύγχρονες στην Ευρώπη γραμμές παραγωγής με δυναμικότητα εμφιάλωσης 81.000 φιαλών την ώρα, η επέκταση της μονάδας εμφιάλωσης νερού και παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο εργοστάσιο του Καλπακίου με νέες κτιριακές εγκαταστάσεις και νέα γραμμή παραγωγής αναψυκτικών. Οι νέες αυτές υποδομές οδηγούν σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των παραγόμενων προϊόντων με τη μείωση του κόστους ανά μονάδα παραγωγής.

Μείωση αποστάσεων

Η δεύτερη κίνηση που αναμένεται φέτος να δώσει νέα ώθηση στην εταιρία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Βίκος, κ. Πέτρο Σεπετά, είναι η ολοκλήρωση της εξαγοράς της εταιρίας Natura στη Στυμφαλία Κορινθίας που διαθέτει τα σήματα νερών Υάς και Ίρις. Με όπλο τα δύο αυτά προϊόντα, που πέρυσι είχαν τζίρο στα 6 εκατομμύρια ευρώ περίπου, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων αναμένεται να εμπλουτίσει της γκάμα προϊόντων της με ετικέτες πιο οικονομικών φυσικών μεταλλικών νερών. Παράλληλα λόγω της μειωμένης απόστασης από τα τουριστικά κέντρα του Νότου (Κρήτη, Κυκλάδες κτλ) της μονάδα αυτής της Natura σχεδιάζει να μπει πιο δυναμικά στις δύσκολες για τα ηπειρώτικα νερά περιοχές των νησιών του Αιγαίου και την Κρήτη. Πλέον η διανομή και διάθεση θα κοστίζει φτηνότερα ι φθηνότερα σε σχέση με την σειρά «Βίκος» και τα «Ζαγοροχώρια», όπως ανέφερε ο κ. Σεπετάς.

Η εικόνα της εταιρίας

Πέρυσι πάντως η εταιρία κινήθηκε ανοδικά. Οι πωλήσεις για την περσινή χρονιά, έκλεισαν στα 70,7 εκατ. ευρώ από περίπου 67 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας άνοδο περίπου 5% ενώ ανάλογη αναμένεται η πορεία και φέτος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Βίκος πλέον έχει 28 γραμμές παραγωγής – 11 γραμμές εμφιάλωσης νερού και 17 γραμμές παραγωγής preforms και πωμάτων - τρία εργοστάσια, δύο logistic centers, 4 πηγές και πάνω από 400 εργαζομένους. Σημαντική είναι και η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας η οποία συνεχίζεται δυναμικά, αντιπροσωπεύοντας το 5% του τζίρου της.

Η Βίκος, αυτή την στιγμή,  δραστηριοποιείται σε χώρες όπως οι Γερμανία, ΗΠΑ, Κίνα, Κορέα, Κύπρο και Αλβανία, με τον κύριο όγκο να κατευθύνεται προς τις ελληνικές κοινότητες του εξωτερικού.

Επίσης, το 10% του κύκλου εργασιών της Βίκος υπολογίζεται πως αντιστοιχεί στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (αναψυκτικά & νερά), που παράγει για μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (όπως η Lidl) με την εταιρεία να καταγράφει επιτυχημένη πορεία.

 Στην αγορά του νερού το μερίδιό της ανέρχεται στο 17%, με βάση τα στοιχεία από την οργανωμένη λιανική, ενώ στα αναψυκτικά είναι στο 3%.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.