ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αύξηση 29% στα καθαρά κέρδη της Folli Follie το πρώτο εξάμηνο

18:29 - 27 Αυγ 2009 | ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Αύξηση 29% στα καθαρά κέρδη σημείωσε ο όμιλος Folli Follie το πρώτο εξάμηνο του έτους, καθώς αυτά διαμορφώθηκαν στα 54,7 εκατ. ευρώ από 42,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2008. Σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 452,7 εκατ. ευρώ έναντι 413,3 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2008, δηλαδή αύξηση κατά 9,5%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 10,3% και ανήλθαν στα 101,5 εκατ. ευρώ από 92,0 εκατ. ευρώ

Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie

Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης*, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2009 έως 30 Ιουνίου 2009, κύκλο εργασιών  188,1 εκατ. ευρώ έναντι  154,2 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2008, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 22%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 14,1% και ανήλθαν στα  59,2 εκατ. ευρώ από  51,9 εκατ. ευρώ Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone): Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο εξάμηνο του 2009 η Ιαπωνία σημείωσε το 12% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 58%, η Ευρώπη κατέγραψε το 14% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 16%.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή η Ασία σημείωσε πωλήσεις  110,0 εκατ. ευρώ αντί για  86,4 εκατ. ευρώ (+27%), η Ιαπωνία σημείωσε  22,0 εκατ. ευρώ αντί για  19,7 εκατ. ευρώ (+12%), η Ευρώπη σημείωσε  26,0 εκατ. ευρώ αντί για  23,4 εκατ. ευρώ (+11%), και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού σημείωσε 30,1 εκατ. ευρώ αντί για  24,7 εκατ. ευρώ (+22%), σε σύγκριση με το το πρώτο εξάμηνο του 2008.

Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 58% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 35% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 7%. Στον Όμιλο Folli Follie ανήκουν τα brands Folli Follie και Links of London που δημιουργούν, παράγουν και διαθέτουν διεθνώς επώνυμα κοσμήματα, ρολόγια, αξεσουάρ και είδη δώρων, ενώ ο Όμιλος αντιπροσωπεύει αποκλειστικά σε Ελλάδα και ορισμένες χώρες του εξωτερικού μια σειρά μεγάλων επωνύμων brands όπως τα Coach, Converse, Patrizia Pepe, Harley Davidson κ.ά.

O Όμιλος Folli Follie έχει τον άμεσο έλεγχο διανομής των προϊόντων Folli Follie και Links of London, ενώ δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής και χονδρικής πώλησης με όλα τα υπόλοιπα brands που αντιπροσωπεύει και διαθέτει. Επιπλέον, ο Όμιλος διαχειρίζεται χώρους λιανικής πώλησης όπως τα Factory Outlets και τα Attica, ενώ κατέχει μια πολύ ισχυρή παρουσία στο χώρο του travel retail στην Ελλάδα μέσω των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ), τα οποία διαθέτουν τα αποκλειστικά δικαιώματα για πωλήσεις αφορολογήτων ειδών έως το έτος 2048.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.