ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Folli Follie: Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη εννιαμήνου

18:31 - 26 Νοε 2009 | ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη της κατέγραψε η Folli Follie κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2009, «αγγίζοντας» τα 731,6 εκατ. ευρώ ευρώ έναντι 678,4 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2008. Η αύξηση οφείλεται στην αυξημένες κατά 8% πωλήσεις του ομίλου.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα  129,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με 107,6 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2008 (+20,0%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα  99,9 εκατ. ευρώ από  82,3εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 21,4%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 6,5% και ανήλθαν στα  161,2 εκατ. ευρώ από 151,4 εκατ. ευρώ.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε  84,0 εκατ. ευρώ από  64,0 εκατ. ευρώ το 2008 (+31,4%). Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα  2,57 έναντι 1,95 της αντίστοιχης περιόδου το 2008.

Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie

Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης*, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2009 έως 30 Σεπτεμβρίου 2009, κύκλο εργασιών  270,6 εκατ. ευρώ έναντι  226,1 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2008,

παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19,7%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 10,7% και ανήλθαν στα  84,1 εκατ. ευρώ από  75,9 εκατ.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie και Πρόεδρος των Ελληνικών Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) και της Elmec Sport δήλωσε σχετικά: «Τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου αποδεικνύουν την εξαίρετη πορεία του Ομίλου Folli Follie από την αρχή του έτους. Τα brands Folli Follie και Links of London συνέχισαν να κινούνται

ανοδικά ενδυναμώνοντας τη θέση τους στις ήδη υπάρχουσες αγορές, ενώ εισήλθαν και σε νέες. Η διαφοροποίηση της Elmec Sport αποδείχτηκε ευπροσάρμοστη σε αυτό το περιβάλλον και οι εξαιρετικές επιδόσεις των department stores αντιστάθμισαν τις αδυναμίες των Βαλκανίων. Τα

Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών κατόρθωσαν να αυξήσουν την κερδοφορία τους, παρά τη μικρή πτώση των πωλήσεων. Τα οικονομικά αποτελέσματα μέχρι σήμερα και οι επιδόσεις του Ομίλου ξεπερνούν τις προσδοκίες μας για το τρέχον έτος και είμαστε σίγουροι ότι το 2009 θα είναι ακόμη μια χρονιά με πωλήσεις και κέρδη σε ιστορικά υψηλά επίπεδα για τον Όμιλο».

Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):

Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο εννεάμηνο του 2009 η Ιαπωνία σημείωσε το 13% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 57%, η Ευρώπη κατέγραψε το 15% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή η Ασία σημείωσε πωλήσεις  153,1 εκατ. ευρώ αντί για  122,0 εκατ. ευρώ (+26%), η Ιαπωνία σημείωσε  36,3 εκατ. ευρώ αντί για  33,0 εκατ. ευρώ (+10%), η Ευρώπη σημείωσε  40,0 εκατ. ευρώ αντί για  37,0 εκατ. ευρώ (+8%), και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού σημείωσε 41,2 εκατ. ευρώ αντί για  34,1 εκατ. ευρώ (+20%), σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2008.

* βάσει της μεθόδου των κοινών μετοχών των ΚΑΕ (ενοποίηση Ομίλου ΚΑΕ κατά 56,8%)

Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 58% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 35% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 7%.

Στον Όμιλο Folli Follie ανήκουν τα brands Folli Follie και Links of London που δημιουργούν, παράγουν και διαθέτουν διεθνώς επώνυμα κοσμήματα, ρολόγια, αξεσουάρ και είδη δώρων, ενώ ο Όμιλος αντιπροσωπεύει αποκλειστικά σε Ελλάδα και ορισμένες χώρες του εξωτερικού μια σειρά μεγάλων επωνύμων brands όπως τα Coach, Converse, Patrizia Pepe, Harley Davidson κ.ά.

O Όμιλος Folli Follie έχει τον άμεσο έλεγχο διανομής των προϊόντων Folli Follie και Links of London, ενώ δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής κ

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.