ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η ξεχωριστή περίπτωση που λέγεται «Ικτίνος Μάρμαρα»

08:17 - 12 Σεπ 2018 | ΤΣΙΜΕΝΤΑ & ΟΡΥΚΤΑ
Η ξεχωριστή περίπτωση που λέγεται «Ικτίνος Μάρμαρα»
Το να υπάρχει μια μετοχή που κλείνει με άνοδο 2,24% σε μια συνεδρίαση όπως η χθεσινή που βούλιαξαν τράπεζες, blue chips και Mid Cap, ασφαλώς αυτό – αν δεν είναι συμπτωματικό – κάτι δείχνει. Και στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι συμπτωματικό, καθώς πρόκειται για απολύτως ιστορία. Άλλωστε, το γεγονός ότι – σε τέτοιο κλίμα – βρίσκεται μόλις 6 cents χαμηλότερα από τα ιστορικά υψηλά, λέει πολλά.

Ο λόγος για τη μετοχή ης Ικτίνος Μάρμαρα, η οποία πάει από το καλό στο καλύτερο, ενώ χθες έκλεισε στα 6,40 ευρώ με άνοδο 2,24%, έχοντας ιστορικό υψηλό στα 6,46 ευρώ από την περασμένη Τετάρτη 5/9.

Πρόκειται για μετοχή – φαινόμενο την τελευταία διετία, όπου διαπρέπει κυριολεκτικά, τόσο επιχειρηματικά, όσο και χρηματιστηριακά. Καλά αποτελέσματα, νέες επενδύσεις και άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν του core business (ξενοδοχειακός κλάδος), αλλά και εντυπωσιακό ράλι στο χρηματιστήριο.

Η μετοχή από τις αρχές Ιουλίου, κερδίζει σχεδόν δύο ευρώ ανά μετοχή, ενώ ξεκίνησε το 2018 από τα 2,22 ευρώ, έχοντας έκτοτε άνοδο περί το 180%!

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017 ήταν από τις 3-4 πλέον κερδοφόρες μετοχές στο Χ.Α. έχοντας άνοδο 188,31%, ενώ σε επίπεδο 12μήνου, κερδίζει περί το 320%, πέραν των μερισμάτων που έχει διανείμει στους κατόχους της.

Επιχειρηματικά, το 2018 είναι εξαιρετικό, μιας και στο πρώτο εξάμηνο ο κύκλος εργασιών καταγράφει αύξηση περί το 50%, ενώ παρόμοια πορεία αναμένεται και στο δεύτερο.

Η εταιρεία υλοποιεί σύνθετο επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τόσο την περαιτέρω ισχυροποίησή της στον κλάδο του μαρμάρου, όσο και το άνοιγμά της, στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μιλάμε για εταιρεία με ιστορία 45 ετών, που πλέον φέρνει περίπου το 98% από το εξωτερικό, έχοντας παρουσία σε 90 χώρες! 

Όλα αυτά τα χρόνια η Ικτίνος έχει συμμετάσχει σε πολλά εμβληματικά και πολυτελή έργα και κτήρια, όπως το Dubai Mall, το Emirates Palace στο Αμπού Ντάμπι, το κτίριο της Γαλλικής Tηλεόρασης στο Παρίσι, στα ξενοδοχεία της αμερικανικής εισηγμένης εταιρείας καζίνο Wynn στο Λας Bέγκας, ενώ έχει «ντύσει» με μάρμαρο ξενοδοχεία σε Σιγκαπούρη, Πορτογαλία, Μεξικό κ.α.

Πάντως, στόχος της διοίκησης είναι να «ανοίξει» τις αγορές της, να πετύχει γεωγραφική διαφοροποίηση και διασπορά των πωλήσεών της, ώστε να μειώσει την εξάρτηση από την ΝΑ Ασία και την Κίνα.

Τελευταία τροποποίηση στις 08:44 - 12 Σεπ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.