• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Τελικά για τις 2 Αυγούστου 2019 μετατέθηκε η υποβολή προσφορών για το έργο της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου του ΟΑΣΘ.

Η διοίκηση του συνεταιρισμού αυτοκινητιστών «Ηρακλής» εκφράζει με ανακοίνωσή της την εκτίμηση ότι τα τρία δικόγραφα, που κατέθεσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), δεν στηρίζουν «καμία βάσιμη αξίωση» σε βάρος του «Ηρακλή».

Εκ νέου αγωγή, που κατατέθηκε στο Εφετείο Θεσσαλονίκης στις 2 Ιουλίου 2019, απέστειλε το Σωματείο Συνεργασίας Μετόχων ΟΑΣΘ, όπου 611 μέτοχοι διαμαρτύρονται για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά του Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Αυτοκινητιστών Θεσσαλονίκης «Ηρακλής» από τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), που κατέθεσε στις 2 Ιουλίου 2019 τρία δικόγραφα, στο πλαίσιο των διαδικασιών εκκαθάρισης.

 

Σημαντική βελτίωση κερδοφορίας και EBITDA εμφάνισε στη χρήση του 2018 ο ΟΣΕ, με βάση τα αποτελέσματα που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο οργανισμός.

 

Η Νέα Οδός ανακοίνωσε την τροποποίηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διάρκειας που βρίσκονται σε ισχύ στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε και συγκεκριμένα στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Θήβας, λόγω εκτέλεσης εργασιών κατασκευής νέας Άνω Διάβασης του εν λόγω κόμβου.

Προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή του νέου ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας αναδείχτηκε η κοινοπραξία Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία). 

«Χωρίς απάντηση στα όσα αληθή και συγκεκριμένα ανέφερε η ανακοίνωση της «Αττικής Οδός Α.Ε.» της 24ης Ιουνίου 2019 με τίτλο «Ο μόνος δρόμος για εμάς είναι η αλήθεια», επιλέγεται σήμερα η παρεμπόδιση της καθόλα νόμιμης αύξησης των διοδίων με μία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου – για την οποία η Αττική Οδός Α.Ε. επιφυλάσσεται καθώς δεν έχει δημοσιευτεί - που ως γνωστόν δεν προαπαιτεί τη συμμετοχή της Βουλής», αναφέρεται σε ανακοίνωσή της η Αττική Οδός. 

Τις θέσεις της για τις αυξήσεις στις τιμές των διοδίων που θα τεθούν σε δύο φάσεις σε ισχύ την 1η Ιουλίου και την 1η Ιανουαρίου 2020 παραθέτει σε ανακοίνωσή της η Αττική Οδός Α.Ε., σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως «μπορεί η Αττική Οδός να αποτελεί πρόσφορο πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης αυτές τις ημέρες, ωστόσο δεν πρέπει να παραβλέπεται πως η Αττική Οδός και οι άνθρωποί της είναι σε εγρήγορση 365 ημέρες το χρόνο, 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες μέρα και νύχτα για να λειτουργούν και να συντηρούν τον αυτοκινητόδρομο και να εξυπηρετούν τους χρήστες του, ώστε να απολαμβάνουν άνεση και ασφάλεια στις μετακινήσεις τους».

 

Τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο ΟΣΕ ως διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής ανέδειξε ο Πρόεδρος του ΟΣΕ, κ. Γιώργος Κακουλάκης, κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

 

Νέα έργα συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 4 δισ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία σχεδιάζει η Αττικό Μετρό σύμφωνα με όσα παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, κατά τη διάρκεια του 3ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στην πρόσληψη 70 υποψήφιων συνοδών (προσωπικό ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών) για την κάλυψη των υπηρεσιακών της αναγκών προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ. Συγκεκριμένα, η κατανομή έχει ως εξής: Αθήνα (38) τριάντα οκτώ, Θεσσαλονίκη (17) δέκα επτά, Λάρισα (5) πέντε, Αλεξανδρούπολη (5) πέντε, Πάτρα (3) τρεις και Λιανοκλάδι (2) δύο.

 

Μετάθεση για το 2020 θα πάρει, όπως όλα δείχνουν, η παράδοση των τριών σταθμών του μετρό στον Πειραιά, οι οποίοι, σύμφωνα με όσα είχαν ανακοινωθεί, θα ήταν έτοιμοι τον Ιούνιο του 2019. 

σελίδα 1 από 160
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman