ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έφυγε η Inditex από το Κολωνάκι;

09:07 - 08 Ιουλ 2016 | ΕΝΔΥΣΗ
Έφυγε η Inditex από το Κολωνάκι;
Απορία προκάλεσε το κλείσιμο του καταστήματος Zara στο Κολωνάκι όσον αφορά τις μελλοντικές προθέσεις του ισπανικού ομίλου Inditex.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο όμιλος προχωρά στην ανδιάρθρωση του δικτύου καταστημάτων του ξεκινώντας από το κατάστημα Zara επί της οδού Σκουφά. Ο όμιλος αποφάσισε να αντικαταστήσει το κατάστημα Zara με άλλο brand της εταιρείας κρίνοντας ότι το συγκεκριμένο ακίνητο δεν επαρκούσε σε έκταση για το συγκεκριμένο κατάστημα. Στην παρούσα φάση αναζητά ο όμιλος τον αντικαταστάτη του Zara, ποια αλυσίδα δηλαδή του ομίλου θα λειτουργήσει στο εν λόγω ακίνητο της οδού Σκουφά. Μεταξύ των υποψηφίων είναι μία από τις αλυσίδες Stradivarius, Pull&Bear, Oysho ή Bershka που αποφασίστηκε ότι είναι πιο κατάλληλα για να λειτουργήσουν στο συγκεκριμένο σημείο και ακίνητο του Κολωνακίου.

 

Στο μεταξύ ο όμιλος ενισχύει την παρουσία του στην περιφέρεια, ανοίγοντας κατάστημα Stradivarius στην Koζάνη ενώ προχωρά σε ανακαίνιση υφιστάμενων τόσο στην πρωτεύουσα όσο και σε άλλες πόλεις της χώρας. Αυτή την στιγμή ο όμιλος Inditex λειτουργεί στη χώρα συνολικά 46 καταστήματα για τη φίρμα Ζara, 29 για την Berska, 19 της αλυσίδας Οysho, 24 της Pull & Bear, 20 ακόμη καταστήματα της Stradivarius, 13 της Massimo Dutti, 10 της Zara Home, ενώ ο όμιλος διαθέτει online εμπορική παρουσία για όλες τις αλυσίδες του συμπεριλαμβανομένης και της Uterque (η οποία είχε αποχωρήσει στα τέλη του 2014 κλείνοντας τα δυο φυσικά της καταστήματα στην Ελλάδα).

 

Αυξημένες πωλήσεις το 2015

Εκτός από τις ανακατατάξεις και την ενεργή διαχείριση του δικτύου καταστημάτων, οι ελληνικές θυγατρικές αλυσίδες του ομίλου επιτυγχάνουν επίσης αύξηση πωλήσεων. Το 2015, η ενοποιημένη αύξηση πωλήσεων των επτά αλυσίδων ανήλθε σε 5,95%.

 

Ειδικότερα, η αλυσίδα Zara στη χρήση του 2015 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 6,04% στα 196,3 εκατ.ευρώ, ενώ διψήφια αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι αλυσίδες Stradivarius (+15,02%) με πωλήσεις 43,7 εκατ.ευρώ και Zara Home (+12,41%) στα 17,2 εκατ.ευρώ. Ακολούθησε η αλυσίδα Bershka με αυξημένες πωλήσεις κατά 7,03% στα 68,6 εκατ.ευρώ, η Oysho με 20 εκατ.ευρώ (+2,93%) και η Pull&Bear με πωλήσεις της τάξης των 48,1 εκατ.ευρώ (+0,51%).

 

Η μοναδική αλυσίδα του ομίλου η οποία παρουσίασε μικρή κάμψη (-1,74%) είναι η Massimo Dutti, της οποίας οι πωλήσεις ανήλθαν το 2015 στα 26,6 εκατ.ευρώ. Ετσι ο αθροιστικός κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 420,5 εκατ.ευρώ, ποσό στο οποίο δεν συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις που πραγματοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα των αντίστοιχων αλυσίδων.

Τελευταία τροποποίηση στις 09:07 - 08 Ιουλ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.