Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2019 10:06:48 ΜΜ
Reporter on Facebook Reporter on Twitter RSS Feed Mobile Site
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • |
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Ναυτιλία
    • Επιχειρήσεις
      • Leasing
      • Αγροτικά
      • Αερομεταφορές
      • Ασφάλειες
      • Αυτοκίνητο
      • Βιομηχανία
      • Διαφήμιση
      • Εκδόσεις
      • Εμπόριο
      • Ενδυση
      • Ενέργεια
      • Επενδύσεις
      • Ηλεκτρονικά
      • Καλλυντικά
      • Καπνοβιομηχανία
      • Κατασκευές
      • Κλωστοϋφαντουργία
      • Κοσμήματα
      • Mέταλλα
      • Μεταφορές
      • Πληροφορική
      • Τηλεόραση & Ψυχαγωγία
      • Τηλεπικοινωνίες
      • Τουρισμός
      • Tράπεζες
      • Τρόφιμα & Ποτά
      • Τσιμέντα & Ορυκτά
      • Τυχερά παιχνίδια
      • Υδρευση
    • Τεχνολογία
    • Trends
    • Υγεία
  • Απόψεις
    • Ανεμοδείκτης
    • Από θέσεως...
      • Γρηγόρης Νικολόπουλος
      • Άγγελος Στάγκος
      • Τάκης Λαϊνάς
      • Νικηφόρος Μαλεβίτης
      • Δημήτρης Καστριώτης
      • Κωνσταντίνος Αλεξάκος
      • Dino Koutsolioutsos
      • Γιώργος Σμυρνής
      • Νίκος Χρυσολωράς
      • Χρήστος Ρεβελιώτης
      • Χρήστος Ιωάννου
      • Μάνος Ρούσσος
      • Δημήτρης Ρούλιας
      • Γιαννης Tσαμουργκέλης
      • Νικόλαος Καραμούζης
      • Δημήτρης Μάρδας
      • Μωρίς Καπουάνο
      • Δημήτρης Τριανταφυλλίδης
      • Γιώργος Γεωργιόπουλος
      • Βασίλης Νικολόπουλος
      • Κωνσταντίνος Τσίμας
      • Γιώργος Kοντογιάννης
      • Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης
      • Μέμος Κολιάτσος
      • Παύλος Ευθυμίου
      • Νίκος Χριστοδούλου
      • Πέτρος Μίχος
      • Αλέξανδρος Κοτσανάς
      • Μάκης Ανδρονόπουλος
      • Χρήστος Φαρμάκης
      • Στέλιος Χριστόπουλος
      • Δημήτρης Η. Χατζηδημητρίου
      • Γιώργος Ανδρουτσόπουλος
      • Χρήστος Αλωνιστιώτης
      • Νίκος Ζόνζηλος
      • Κ. Αντωνίου
      • Dr. Σωτήρης Αδαμίδης
      • Ο Διπλωμάτης
      • Λουκία Γυφτοπούλου
      • Ευάγγελος Ιωαννίδης
      • Γιάννος Γραμματίδης
      • Στέλιος Κοντέας
      • Βασίλης Δαλαμάγκας
      • Νίκος Ταχτσίδης
      • Βασίλης Βασιλόπουλος
      • Μιλτιάδης Μακρυγιάννης
      • Κωνσταντίνος Σταμπόλας
      • Αναστασία Μήλιου
      • Βίκυ Ευαγγελίου
      • Φανή Πρεβέντη
      • Πέγκυ Βελλιώτου
      • Γιώργος Η. Χατζηδημητρίου
      • Κώστας Τσαρούχας
      • Γιώργος Λεβέντης
      • ck
      • Ανδρέας Κούτρας
      • Χρήστος Πέτκος
      • Διονύσιος Ρίζος
      • Δημήτρης Καρέλας
      • Παναγιώτης Καρκατσούλης
      • Ηλιάνα Χατζηδημητρίου
      • Γιάννης Πανούσης
      • Νίκος Ρούσσης
      • Σταύρος Μαυρουδέας
      • Δημοσθένης Δέπος
      • Παντελής Μάσσος
      • Πέτρος Μεσοχωρίτης
      • Γιώργος Αλεξάκης
      • Κωνσταντίνος Μίχαλος
      • Γιώργος Μαυρωτάς
      • Δημήτρης Μάνος
      • Κωνσταντίνος Δέδες
      • Άγγελος Κωβαίος
      • Αναστασία Μοσχοβάκη
      • Μιχάλης Στρατηγάκης
      • Θόδωρος Τσίκας
      • Σπύρος Πολυχρονόπουλος
      • Μιχάλης Καρχιμάκης
      • Νίκος Δ. Καβουρίνος
      • Χάρης Αποστολόπουλος
      • Μάνος Επιτροπάκης
      • Ο οικονομολόγος
      • Σοφία Κοκκίνη
      • Γιώργος Προκοπάκης
      • Διονύσης Σκαλτσάς
      • Κωνσταντίνος Φίλης
      • Αντώνης Ζαΐρης
      • Γιώργος Σκορδίλης
      • Σπύρος Βρεττός
      • Ο Ασφαλιστής
      • Ιωάννα Καραχάλιου
      • Αντώνης Δουμάνογλου
      • Αθανάσιος Παπανδρόπουλος
      • Δημήτρης Στεργίου
      • Ανδρέας Πουλόπουλος
      • Μιχάλης Μάρκου
      • Ανέστης Ντόκας
      • Σταύρος Κωνσταντινίδης
      • Νίκος Σίμος
    • Marketing Browser
      • Πάνος Τσαγκαράκης
      • Σωτήρης Κυριακού
  • MONEY
    • Φορολογία
    • Χρηματοδοτήσεις
    • Ατομικά Συμφέροντα
    • Ακίνητα
    • Εργασιακά
    • MoneyReport.gr
  • Αναλύσεις
  • Χρηματιστήριο
    • Αναλυτική εικόνα αγοράς
    • Δείκτες Χ.Α.
    • Ανοδικές & Πτωτικές
    • Μεγαλύτερος Όγκος & Τζίρος
    • Μικρότερος Όγκος & Τζίρος
    • Μεταβολή Όγκου (1 ημέρα)
    • Τιμές κλεισίματος μετοχών
    • Διακύμανση ημέρας
    • Εμπορευσιμότητα ημέρας
    • Δ% από μέγιστο 52 εβδομάδων
    • Δ% από ελάχιστο 52 εβδομάδων
    • Συναλλαγές σε Πακέτα
    • Τάσεις μετοχών στα Ανώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Τάσεις μετοχών στα Κατώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Μετοχές για Παρακολούθηση
    • Αμοιβαία Κεφάλαια
    • Μεταβολή Όγκου (Μ.Ο. 20 ημέρών)
    • Σχόλια Αγοράς
    • Ανακοινώσεις
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
      • Eγγραφή νέου χρήστη
  • MY REPORTER
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
    • ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ
    • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
  • Διεθνή
    • Ειδήσεις
    • Χρηματιστήρια
    • Εμπορεύματα
    • Επιχειρήσεις
    • Νομίσματα
    • Ομόλογα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αυτοκίνητο
Αρχική›Ειδήσεις›Επιχειρήσεις›Αερομεταφορές›ΥΠΑ: Πιστοποιημένος ο διάδρομος προσγείωσης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»
  • font size decrease font size decrease font size normal font size decrease font size increase font size increase font size

ΥΠΑ: Πιστοποιημένος ο διάδρομος προσγείωσης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

15:01 | 01 Δεκ 2017 ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ΥΠΑ: Πιστοποιημένος ο διάδρομος προσγείωσης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Την έκπληξή της αναφορικά με τις αιτιάσεις που διατυπώνονται τις τελευταίες ώρες από αεροπορική εταιρεία, διαχειριστές αεροδρομίων και αιρετούς της τοπικής αυτοδιοίκησης εκφράζει η διοίκηση της ΥΠΑ, με τις οποίες γίνεται προσπάθεια να στοιχειοθετηθούν ευθύνες εις βάρος της και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Οι «αιτιάσεις» αναφέρονται στην ενόχληση που προκαλείται από την υλοποίηση σχεδιασμένων και προγραμματισμένων ήδη από καιρό έργων στον Αερολιμένα «Μακεδονία» καθώς επίσης και για την ύπαρξη του φυσικού φαινομένου της ομίχλης που σκεπάζει συχνά το Αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση συνεχίζει:

«Προσπερνώντας τις όποιες αιχμές και σε πνεύμα συνεργασίας με όλη την αεροπορική κοινότητα ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό για τα παρακάτω:

Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι τα έργα στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είχαν προγραμματιστεί  να ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2017, χρονική περίοδος κατά την διάρκεια της οποίας τα προβλήματα στις πτήσεις λόγω των καιρικών συνθηκών θα ήταν σίγουρα λιγότερα.

Παρόλα αυτά, προς διευκόλυνση της Παραχωρησιούχου Διαχειρίστριας Εταιρείας που ανέλαβε την διαχείριση του Αεροδρομίου «Μακεδονία» ήδη από τον Απρίλιο 2017, σε συνεργασία μαζί της, καθώς και με την σύμφωνη γνώμη των μελών της αεροπορικής κοινότητας αποφασίστηκε η μετάθεση της έναρξης των έργων  για το τρέχον χρονικό διάστημα προκειμένου να μην δημιουργηθεί αναστάτωση  στους τουριστικούς φορείς της Βόρειας Ελλάδος κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε ότι τα έργα είναι συγχρηματοδοτούμενα, δηλαδή υλοποιούνται και με κεφάλαια προερχόμενα από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τυχόν ακύρωσή τους θα επέφερε τεράστια οικονομική ζημιά και ανυπολόγιστες κυρώσεις στη Χώρα μας.

Παράλληλα πρέπει να επισημάνουμε στις τοπικές αρχές της Θεσσαλονίκης και στην τοπική κοινωνία ότι το Αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κατόπιν της ολοκλήρωσης των έργων θα αυξήσει σημαντικά την δυναμικότητά του και θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησης  των αεροπορικών εταιρειών και των επισκεπτών.  

Το όφελος που θα αποκομίσει η ευρύτερη περιοχή είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο από το κόστος της πρόσκαιρης και παροδικής ενόχλησης που προκαλούν τα έργα, τα οποία εξάλλου ολοκληρώνονται εντός χρονικού διαστήματος τριών μηνών.    

Επιπλέον, η απόφαση αεροπορικής εταιρείας να ακυρώσει για μια μέρα όλες της πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», και να εξυπηρετηθεί από την Αθήνα, πέραν του ότι προκάλεσε ταλαιπωρία στους επιβάτες που ταξίδευαν από και προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, προξένησε και εύλογες απορίες καθώς σε κοντινότερη απόσταση από την Αθήνα, (απέχει 550 χιλιόμετρα το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος), πλησίον της Θεσσαλονίκης υπάρχουν δύο εναλλακτικά αεροδρόμια που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν. Συγκεκριμένα τα αεροδρόμια της Καβάλας, (απέχει 158 χιλιόμετρα από την συμπρωτεύουσα), άλλα και της Κοζάνης, (απέχει 124 χιλιόμετρα). Αναρωτιόμαστε λοιπόν μήπως υπάρχουν άλλοι σκοποί για την ενεργεία αυτή και παρακαλούμε τις εταιρείες να μην εμπλέκουν την ΥΠΑ στους εκάστοτε εμπορικούς σχεδιασμούς τους.

Η Υπηρεσία μας είχε έγκαιρα ενημερώσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες, με ΝΟΤΑΜ, για τις αλλαγές στο «Μακεδονία» λόγω των εργασιών στη διασταύρωση των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων. 

Συγκεκριμένα ο τροχόδρομος 10L-28R έχει ελεγχθεί προτού πιστοποιηθεί και αποδοθεί για χρήση ως κύριος διάδρομος. Για την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών πτήσεων έχει εκδοθεί και δημόσια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ (www.hcaa.gr ή www.ypa.gr) ήδη από την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017.

Με την παραπάνω ανακοίνωση ενημερώθηκε η αεροπορική κοινότητα για τους εκτεταμένους ελέγχους που έγιναν και για τις δοκιμές που υλοποιήθηκαν με αεροσκάφος A-320 της Aegean Airlines προκειμένου να πιστοποιηθεί ο διάδρομος  10L-28R ώστε να λειτουργήσει ως κύριος διάδρομος απογείωσης – προσγείωσης αεροσκαφών.

Κατόπιν υλοποίησης των ελέγχων και των δοκιμών, αποδόθηκε ο διάδρομος 10L-28R προς χρήση. Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκαν 15 πτήσεις αεροσκαφών στον ίδιο διάδρομο χωρίς καμία παρατήρηση από τους χειριστές των αεροσκαφών των αεροπορικών εταιρειών και από τις 23 Νοεμβρίου και ώρα 09:00 π.μ. οι πτήσεις πραγματοποιούνται κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αεροπορική εταιρεία που επιλέγει να μην χρησιμοποιεί το Αεροδρόμιο Μακεδονία επιχειρεί με ίδιου τύπου αεροσκάφη με αυτά που επιχείρησαν κατά την διάρκεια των ελέγχων και των δοκιμών όπου καταδείχθηκε η καταλληλότητα του διαδρόμου. Επίσης ίδιου τύπου αεροσκάφη, καθώς και διαφόρων άλλων τύπων,  επιχειρούν καθημερινά  από την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017 μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα οφειλόμενο στην καταλληλότητα του διαδρόμου.

Παράλληλα για το θέμα της ομίχλης πρέπει να τονίσουμε ότι για την ΥΠΑ η ασφάλεια των πτήσεων είναι αδιαπραγμάτευτη και προς αυτή την κατεύθυνση  εργάζεται όλο το στελεχιακό δυναμικό της.

Τέλος είναι απαραίτητο να ενημερωθούν, εκείνοι που όψιμα και αδικαιολόγητα διατυπώνουν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης την ανησυχία τους,  ότι με τόσο έντονα τα φαινόμενα της ομίχλης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» θα ήταν αδύνατη η προσγείωση ακόμη και με το σύστημα προσγείωσης ILS II.

Όσον αφορά το σύστημα προσγείωσης που λειτούργει τώρα, κατά την διάρκεια υλοποίησης των έργων, σας ενημερώνουμε ότι αυτό είναι το VOR Approach Ραδιοβοήθημα στο Τρίλοφο της Θεσσαλονίκης.»


Tagged under: ΥΠΑ - Μακεδονία - πτήσεις
More in this category: « EE: Η μαύρη λίστα των αεροπορικών εταιρειών Τα σχέδια της Fraport για το Αεροδρόμιο Κω »
« EE: Η μαύρη λίστα των αεροπορικών εταιρειών Τα σχέδια της Fraport για το Αεροδρόμιο Κω »

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • «Εισβολή» της εφορίας σε θυρίδες από τον Μάρτιο
  • Μετρό: Πρεμιέρα τον Ιούνιο για Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια
  • Οικονομία: Βιώνουμε ξανά το 2015;
  • Οι εισηγμένες επιχειρήσεις στρέφονται ξανά στην έκδοση εταιρικών ομολόγων
  • Φουλάρει μηχανές για την ανάπτυξη των ευρυζωνικών δικτύων ο ΟΤΕ
  • Παπακώστα: Ο Ρουβίκωνας «πληρώνει τον λογαριασμό»
  • Πρώτη κατοικία: Τα τελευταία εκκρεμή σημεία και το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής
  • Εκτός από την εποπτεία, έρχεται και ο… Αλμούνια!!!
  • Νεκρός στρατιώτης που υπηρετούσε στην Προεδρική Φρουρά
  • Ποιες εισηγμένες έδωσαν μέρισμα μέσα στην 9ετία της κρίσης
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
  • Ποιοι είμαστε
  • Τήρηση εχεμύθειας
  • Περιορισμός ευθύνης
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Παρατηρήσεις για το νέο Reporter.gr
  • Συνδρομές - Εκδόσεις
Οι τιμές των μετοχών και των δεικτών στο site παρουσιάζονται με 15λεπτη καθυστέρηση.
Τα δεδομένα του ελληνικού χρηματιστηρίου προέρχονται απο την εταιρεία Globalsoft.
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved. | Webmail Login