ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Eurolife: «Έξυπνα» προϊόντα το κλειδί για την κερδοφορία

10:51 - 20 Απρ 2018 | ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Eurolife: «Έξυπνα» προϊόντα το κλειδί για την κερδοφορία
Την αισιοδοξία για την πορεία της ασφαλιστικής αγοράς εξέφρασε μιλώντας σε συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Eurolife ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. Βέβαια δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι μένουν βήματα ακόμη να γίνουν για το ξεκαθάρισμα του ασφαλιστικού τοπίου κάτι που θα συμβάλλει στην ωρίμανση της αγοράς.

Ο κ. Σαρρηγεωργίου υπογράμμισε ότι η ιδιωτική ασφάλιση κερδίζει έδαφος λόγω της συρρίκνωσης του κοινωνικού κράτους. Βέβαια λόγω και της μακροοικονομικής κατάστασης αλλά και των θεσμικών προσκομμάτων η ανάπτυξη της αγοράς γίνεται ακόμη με αργούς ρυθμούς. «Είναι πλέον σαφές πως το γενναιόδωρο στις συντάξεις και την υγεία ελληνικό κράτος δεν υπάρχει πια όπως το ξέραμε. Ο κόσμος γνωρίζει ότι δεν θα πάρει την σύνταξη που υπολόγιζε», σημείωσε προσθέτοντας  ότι η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να αναπτυχθεί και στην χώρα μας, ώστε να αποκτήσει τον συμπληρωματικό ρόλο που έχει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Επισήμανε δε την ανάγκη να αναπτυχθεί η ασφαλιστική συνείδηση στον κόσμο, κάτι που όμως σχετίζεται και με παροχή κινήτρων από το κράτος πχ πλαίσιο για προστασία από σεισμούς, φορολογικά κίνητρα κτλ.

«Όταν ένα παιδί αφήνει το πατρικό του για να ανοίξει νέο σπίτι ανοίγει μαζί και ένα τραπεζικό λογαριασμό. Όταν μαζί με τον τραπεζικό λογαριασμό κάνει και μία ασφάλιση τότε η αγορά μας θα έχει ανέβει ένα επίπεδο και εμείς θα έχουμε επιτύχει το στόχο μας για την ανάπτυξη της αγοράς», συμπλήρωσε.

 «Δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε από την διπλανή εταιρεία πελάτες. Αυτό που θέλουμε είναι να μεγαλώσουμε την πίττα», τόνισε.

Χαρτοφυλάκιο προϊόντων και κέρδη

Σε μια πάντως δύσκολη περίοδο για την οικονομία η Eurolife  καταγράφει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία. Πιο συγκεκριμένα κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 81 εκατ. ευρώ και λειτουργική κερδοφορία ύψους 64 εκατ. ευρώ. Μεγάλη αύξηση σημείωσαν τα ίδια κεφάλαια τα οποία διαμορφώθηκαν στα τέλη του 2017 στα 651 εκατ. ευρώ από 400 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016.

Η Eurolife κατέγραψε το 2017 παραγωγή ασφαλίστρων 483 εκατ. ευρώ και απέδωσε στους ασφαλισμένους του αποζημιώσεις και εξαγορές οι οποίες ανήλθαν στα 252 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο μεριδίων, ο όμιλος κατέλαβε το 12,2% της αγοράς, 21,3% στις ασφάλειες Ζωής και 3,3% στις Γενικές ασφάλειες. Η εταιρεία έχει πάνω από 420.000 πελάτες στην Ελλάδα και 120.000 χιλιάδες στην Ρουμανία.

Ισχυρό χαρτί για την πορεία της εταιρίας είναι η διαμόρφωση νέων προϊόντων όπως πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης POS, ένα πρόγραμμα ασφάλισης αστικής ευθύνης μελών ΔΣ ειδικά σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις, τα αποταμιευτικά - επενδυτικά αλλά και οι ομαδικές ασφαλίσεις.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.