ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στα 383 εκατ ευρώ ο τζίρος των e-super market το 2020

07:45 - 28 Απρ 2015 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Στα 383 εκατ ευρώ ο τζίρος των e-super market το 2020
Ψήφο εμπιστοσύνης στα ηλεκτρονικά super markets για τις αγορές τους, δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, με τις πωλήσεις του κλάδου να εκτιμώνται στα 383 εκατ.ευρώ έως το 2020. Η αξία των αγορών καταναλωτικών αγαθών από ηλεκτρονικά super markets αναμένεται να διαμορφωθεί φέτος στα 28 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 60% σε σχέση με το 2014.

Θεωρώντας ότι ο συνολικός τζίρος των super markets το 2020 θα ανέλθει σε 10,5 δις. ευρω, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών super markets υπολογίζεται ότι θα αποτελούν το 3,6% του συνόλου του κλάδου και το 2,9% επί της συνολικής αξίας αγαθών και υπηρεσιών, που θα αγοράζουν οι Έλληνες από το Internet.

Η πορεία του κλάδου, όπως αναλύεται από την εταιρεία Convert Group eBusiness Consulting, θα είναι σταθερά ανοδική έως το 2020, χωρίς εξαιρέσεις, με τον τζίρο σταδιακά να ανέρχεται στα 70 εκατ. ευρώ (2016), για να φτάσει στα 126 εκατ. ευρώ(2017), πριν ανέβει στα 198 εκατ. ευρώ (2018) και να ανέλθει σε 281 εκατ. ευρώ (2019).

“Οι προβλέψεις αυτές πιθανά να είναι και μετριοπαθείς. Στην Αγγλία, το 5% των αγορών από super markets γίνεται, ήδη, μέσω Internet και έχουμε διαπιστώσει σε πολλούς κλάδους, ότι οι τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έρχονται στην Ελλάδα με καθυστέρηση πέντε ετών”, σχολίασε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, κ. Παναγιώτης Γκεζερλής.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, που ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, ο βασικός λόγος, που κάνει τους Έλληνες να στρέφονται στα ηλεκτρονικά super markets, είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Ακολουθούν η ύπαρξη online προσφορών με χαμηλές τιμές και η ποικιλία προϊόντων, που μπορεί να μην διατίθενται σε συνοικιακά super markets.

Οι αλυσίδες

Όπως διαπιστώνει η έρευνα, τον μεγαλύτερο τζίρο, σταδιακά, θα δημιουργήσουν οι μεγάλες παραδοσιακές αλυσίδες Ακολουθούν τα αμιγώς ηλεκτρονικά super markets, όπως το welovesupermarket.gr, caremarket.gr, mamashome.gr.

Οι μικρές παραδοσιακές αλυσίδες, που συνήθως εστιάζουν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, θα έχουν μια σημαντική ευκαιρία να επεκτείνουν το δίκτυο πελατών τους και να παραδίδουν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την επικράτεια.

Την εικόνα του κλάδου συμπληρώνουν ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα, όπως το you.gr ή το z-mall.gr, που έχουν εντάξει στα διαθέσιμα, προς πώληση, είδη τους προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως απορρυπαντικά, πάνες, καθαριστικά.

Το παράδειγμα των φαρμακείων

Η έρευνα υπογραμμίζει το παράδειγμα ενός κλάδου, που έχει αρκετά κοινά με αυτόν των online super markets, των online φαρμακείων, σημειώνοντας ότι, ήδη, το 2014 ο τζίρος τους πλησίασε τα 80 εκατ.ευρώ, ενώ πριν δύο χρόνια ήταν μόλις 10 εκατ. ευρώ “Και αυτό το στοιχείο, αποδεικνύει πόσο γρήγορα οι Έλληνες υιοθετούν τις ηλεκτρονικές αγορές σε είδη καθημερινής φροντίδας, περιποίησης και συμπληρωμάτων διατροφής”, επισημαίνει η έρευνα.

Τελευταία τροποποίηση στις 17:42 - 27 Απρ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.