ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Stress test δωδεκαμήνου για το deal του Σκλαβενίτη

07:56 - 16 Οκτ 2017 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Stress test δωδεκαμήνου για το deal του Σκλαβενίτη
Όταν θα συμπληρωθεί ένα πλήρες και καθαρό δωδεκάμηνο λειτουργίας της ύστατης εταιρείας, Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης θα υπάρχουν σαφή σημάδια για την πορεία της μεγάλη απόφασης της Σκλαβενίτης να απορροφήσει τη μεγαλύτερη μέχρι τότε αλυσίδα λιανεμπορίου τη Μαρινόπουλος. Ουσιαστικά τα σημάδια για την πορεία των καταστημάτων θα φανεί στο τέλος της ερχόμενης άνοιξης. Αυτό αναφέρουν μιλώντας στο Reporter.gr στελέχη της αγοράς, που σημειώνουν παράλληλα το δύσκολο του εγχειρήματος.

Πάντως σύμφωνα με πηγές από προμηθευτές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ τους τελευταίους μήνες καταγράφεται σημαντική αύξηση των πωλήσεών τους στα σημεία που απέκτησε η εταιρία Σκλαβενίτης. Ωστόσο αυτό δεν αποτελεί δείγμα γραφής, όπως αναφέρουν, καθώς η κίνηση αυτή αντιστοιχεί σε τοποθετήσεις προϊόντων για να γεμίσουν τα ράφια. Η εταιρία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη έχει στο δίκτυό της σήμερα ί συνολικά 520 καταστήματα και 25.000 εργαζόμενους.

Η  λειτουργία του πανελλαδικού δικτύου της Σκλαβενίτης πάντως διαμορφώνει μια νέα εικόνα στον κλάδο. Πλέον με το σύνολο σχεδόν των καταστημάτων της σε πλήρη ετοιμότητα προσπαθεί ειδικά στη Β. Ελλάδα όπου και ο ανταγωνισμός σκληρός λόγω και της παρουσίας της αλυσίδας Μασούτης πέρα από τους γνωστούς μεγάλους (ΑΒ, Lidl, My Market) να επανακτήσει το πελατολόγιο της Μαρινόπουλος και όχι μόνο. Μάλιστα σταδιακά προβαίνει σε κινήσεις ώστε να τοποθετηθεί καλύτερα στην αγορά. Μία από αυτές είναι η λειτουργική ενοποίηση της Ι&Σ Σκλαβενίτης ΑΕΕ και της νεοσύστατης εταιρείας, Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, που έγινε γνωστή την προηγούμενη εβδομάδα. Έτσι από την 1η Ιανουαρίου του 2018 οι δύο εταιρείες θα αποκτήσουν κοινό αριθμό φορολογικού μητρώου, καθώς οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη θα απορροφήσουν τη Ι & Σ Σκλαβενίτης ΑΕΕ. Μάλιστα ενημερώθηκαν σχετικά οι προμηθευτές ώστε να ετοιμαστούν για τις σχετικές διαδικασίες.

Ουσιαστικά σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς αυτό γίνεται για να γίνει εξορθολογισμός στη λειτουργία του Σκλαβενίτη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των υποδομών και δεδομένων.

Πάντως και οι αντίπαλοι της αλυσίδας που βλέπουν τις προσπάθειές της να ανακτήσει πελατολόγιο από τη Μαρινόπουλος έχουν ξεκινήσει ήδη από το Σεπτέμβριο μια στρατηγική προώθησης με «κράχτες» προϊόντα που ποικίλουν από εβδομάδα σε εβδομάδα. Το ερώτημα είναι πότε η Σκλαβενίτης που παραδοσιακά απείχε από διαφημιστικές διαδικασίες θα ανταπαντήσει με την έναρξη της φημολογούμενης νέας στρατηγικής marketing.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.