ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Goοdy's: Ανοδος κερδών και πτώση τζίρου στο α΄ εξάμηνο

19:42 - 27 Σεπ 2005 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Αύξηση της κερδοφορίας και μείωση του κύκλου εργασιών πέτυχε ο όμιλος Goody’s το πρώτο εξάμηνο του 2005. Για το σύνολο της χρήσης πάντως, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει άνοδο του τζίρου σε σχέση με το 2004.
Συγκεκριμένα, σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 68,2 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση κατά 5,5% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως σε μειώσεις τιμών πρώτων υλών και ετοίμων προϊόντων προς την αλυσίδα Goody’s, για τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας των καταστημάτων, και στη μη ενοποίηση των πωλήσεων πέντε εταιρικών καταστημάτων που έκλεισαν το δεύτερο εξάμηνο του 2004. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, μέχρι το τέλος του 2005 αναμένεται να έχει εκμηδενισθεί η διαφορά αυτή, και οι ενοποιημένες πωλήσεις να κλείσουν με αύξηση έναντι του 2004. Οσον αφορά στα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων του α΄ εξαμήνου του 2005, αυτά ανήλθαν στα 8,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,4% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2004. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 11,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας σε 8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 12,1% και 19% αντίστοιχα. Η αύξηση της κερδοφορίας, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οφείλεται κυρίως στη βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας των καταστημάτων Goody’s και FLOCAFE στα οποία συμμετέχει ο Ομιλος, στη μείωση του λειτουργικού κόστους στη μητρική Goody’s και στην επικερδή πώληση ενός κτιρίου εταιρικού καταστήματος Goody’s. Οσον αφορά στις πωλήσεις δικτύου (system sales) της αλυσίδας Goody’s, αυτές ανήλθαν σε 104,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 0,7% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2004, παρόλο που στη συνολική αγορά εστίασης (επώνυμες αλυσίδες και λοιπά καταστήματα κατηγοριών σνακ, σουβλακιού και πίτσας) εκτιμάται μείωση των επισκέψεων και της καταναλωτικής δαπάνης κατά 9% και 3% αντίστοιχα, έναντι του 2004. Οι πωλήσεις δικτύου (system sales) της αλυσίδας FLOCAFE ανήλθαν σε 22,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 6,3% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, επηρεαζόμενες από την αναδιάρθρωση του δικτύου που έγινε το 2004 και την γενικότερη μείωση των επισκέψεων στην αγορά. Η ανάπτυξη του δικτύου Η εικόνα αυτή έχει ήδη ανατραπεί λόγω της ανάπτυξης του δικτύου η οποία ξεπερνάει τον στόχο του 2005, αφού αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 15 νέα καταστήματα (6 Goody’s και 9 FLOCAFE). Αναλυτικότερα ως προς την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005 λειτούργησαν συνολικά 6 νέα καταστήματα εκ των οποίων 1 Goody’s και 5 FLOCAFE, ενώ πραγματοποιήθηκαν 13 ανακαινίσεις σε υπάρχοντα καταστήματα. Επίσης κατά το δίμηνο Ιουλίου - Αυγούστου 2005 λειτούργησαν άλλα 2 νέα Goody’s και 3 FLOCAFE, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των νέων καταστημάτων που έχουν ήδη λειτουργήσει σε 11. Σήμερα (Σεπτέμβριος 2005) ο ομιλος Goody’s λειτουργεί συνολικά 255 εστιατόρια και cafe, εκ των οποίων τα 185 Goody’s και τα 70 FLOCAFE. Εξάλλου, ολοκληρώθηκε η επένδυση και ξεκίνησε η παραγωγή (Αύγουστος 2005) στη νέα μονάδα παρασκευής, επεξεργασίας, και τυποποίησης φρέσκων σαλατών GREEN FOOD, στην οποία συμμετέχει και η Γενική Τροφίμων στη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Επίσης, ξεκίνησε παραγωγή (Ιούλιος 2005) η νέα γραμμή παραγωγής φρέσκου συσκευασμένου σάντουιτς της HELLENIC CATERING. H νέα γκάμα με την εμπορική ονομασία "Fresh 4 You" διακινείται από το δίκτυο της ΔΕΛΤΑ Προτύπου Βιομηχανίας Γάλακτος, σε πρώτη φάση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Τέλος, ολοκληρώθηκε η επένδυση και ξεκίνησε παραγωγή (Ιούνιος 2005) η νέα γραμμή παραγωγής πίτας για σουβλάκι της αρτοβιομηχανίας ΝΕΝΔΟΣ - SELECT. Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005, ο Ομιλος Goody’s επένδυσε 3,9 εκ. ευρώ για την ολοκλήρωση των βιομηχανικών έργων και για νέα καταστήματα.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.