ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πάνω από 2.500 ζευγάρια αλλοδαπών επέλεξαν φέτος Ελλάδα για να παντρευτούν ή να ανανεώσουν τους όρκους αιώνιας αγάπης

00:01 - 17 Σεπ 2014 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Πάνω από 2.500 ζευγάρια αλλοδαπών επέλεξαν φέτος Ελλάδα για να παντρευτούν ή να ανανεώσουν τους όρκους αιώνιας αγάπης
Πάνω από 2.500 ζευγάρια τουριστών, έναντι 2.000 που ήταν πέρυσι, φαίνεται ότι επέλεξαν φέτος την Ελλάδα για να παντρευτούν ή να ανανεώσουν τους όρκους τους για αιώνια αγάπη. Εκτιμάται ότι οι γάμοι που πραγματοποιούνται σε ταξιδιωτικούς προορισμούς αντιστοιχούν στο 24% της παγκόσμιας βιομηχανίας γάμων - που φθάνει τα 300 δις. ευρώ- ενώ καταγράφουν άνοδο 10% σε ετήσια βάση.

Ωστόσο, υπάρχει και ο αντίλογος που ισχυρίζεται ότι αν η χώρα είχε τις κατάλληλες υποδομές και είχαν επιλυθεί οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις του συστήματος όσον αφορά τους γάμους των αλλοδαπών, τότε θα είχαν γίνει θαύματα και η Ελλάδα θα είχε καταστεί η πρώτη επιλογή των τουριστών που αναζητούν εξωτικούς προορισμούς για την τέλεση του γάμου τους.  Κι ενώ η Ελλάδα ως γαμήλιος προορισμός για τους «παντρεμένους» τουρίστες δείχνει να κερδίζει πόντους, η απόσταση από το να γίνει πρώτη επιλογή για μελλονύμφους δείχνει ακόμη πολύ μακριά.

 

agam160914

 

Όπως μας λέει η Μαρία Κοκκινάκη, υπεύθυνη για θέματα τουρισμού στον Δήμο Χανίων  το ζητούμενο είναι «να αντιληφθούμε ότι εμείς οι ίδιοι μπλοκάρουμε τα πολλαπλά οικονομικά οφέλη που μπορούν να έχουν οι τοπικές κοινωνίες από τον γαμήλιο τουρισμό».

 

Όπως εξηγεί, παρά τις συνεχείς οχλήσεις του Δήμου Χανίων στους αρμόδιους φορείς να επεκταθεί η δυνατότητα των πολιτικών γάμων και πέραν του Δημαρχιακού μεγάρου, καθώς οι τουρίστες επιλέγουν συνήθως παραθαλάσσιες τοποθεσίες, αυτό δεν έχει γίνει ακόμη αποδεκτό». Από τη στιγμή, που θα καμφθούν οι όποιες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, σημειώνει η ίδια, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν στοχευμένες κινήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς: τους Δήμους, τη Περιφέρεια αλλά πρωτίστως το Υπουργείο Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδος ως τον ιδανικό γαμήλιο προορισμό διεκδικώντας έτσι η χώρα μεγαλύτερο μερίδιο στη σχετική αγορά.

 

ag160914

 

Παράλληλα, η κ. Κοκκινάκη υποστηρίζει ότι πρέπει και τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδος να εκσυγχρονιστούν προωθώντας ολοκληρωμένα πακέτα τουρισμού σε αλλοδαπούς που επέλεξαν την χώρα μας για τον γάμο τους. Πακέτα που θα περιλαμβάνουν την οργάνωση όλων των εγγράφων που απαιτούνται για την τέλεση γάμου, το κλείσιμο της εκκλησίας ή αντίστοιχου ατόμου που θα πραγματοποιήσει την λειτουργία ανάλογα με την θρησκεία και τη προτίμηση του ζευγαριού, τη γαμήλια δεξίωση και το catering κ.λπ.

 

Στο πλαίσιο αυτό, μας αποκαλύπτει η Μαρία Κοκκινάκη, μετά και από την φετινή ομαδική τέλεση γάμων 16 ζευγαριών Κινέζων στα Χανιά, η Περιφέρεια Κρήτης έχει ξεκινήσει συνεργασία με τα προξενεία αλλά και με τουριστικά γραφεία του εξωτερικού για την προσέγγιση περισσότερων νεαρών ζευγαριών από τις Σκανδιναβικές Χώρες, τη Ρωσία, την Ιαπωνία κ.λπ.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 23:34 - 16 Σεπ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.