ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επενδύσεις σε δέκα ξενοδοχεία σχεδιάζει η TUI-Σε πρώτο πλάνο Κρήτη, Πελοπόννησος Κύριο

13:28 - 06 Οκτ 2017 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Επενδύσεις σε δέκα ξενοδοχεία σχεδιάζει η TUI-Σε πρώτο πλάνο Κρήτη, Πελοπόννησος
Την περαιτέρω ανάπτυξη της παρουσίας της στην Ελλάδα σχεδιάζει η TUI, ο μεγαλύτερος touroperator διεθνώς και συνάμα καλύτερος πελάτης του Ελληνικού τουρισμού με 2,5 εκατομμύρια αφίξεις το 2017. Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε συνέντευξη τύπου επικεφαλής τον CEO της εταιρίας, Friedrich Joussen η TUI ετοιμάζει να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της δέκα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων στη χώρα μας κύρια σε περιοχές της νησιωτικής χώρας και ενδεχομένως στην Πελοπόννησο.

«Είμαστε σύμμαχοι και εταίροι με την Ελλάδα, φέρνουμε κάθε χρόνο πάνω από 2,5 εκατ. τουρίστες, ποσοστό άνω του 10% επί του συνολικού ελληνικού τουρισμού και σκοπεύουμε να επενδύσουμε περαιτέρω σε νησιά αλλά και άλλους προορισμούς όπως για παράδειγμα η Πελοπόννησος», ανέφερε ο Friedrich Joussen που είχε συνάντηση και με τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου και σε αυτή συμμετείχαν η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά και ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος. Εκεί συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην περαιτέρω ανάπτυξη υποδομών, τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και τη διασύνδεση του τουρισμού με άλλους παραγωγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως η αγροτοδιατροφή και η πρωτογενής παραγωγή, προκειμένου τα οφέλη του να διαχυθούν στις τοπικές κοινωνίες. 

Ο κ. Joussen, λίγο αργότερα στη συνέντευξη τύπου, σημείωσε ότι το ενδιαφέρον της εταιρίας του εστιάζεται στην ανάπτυξη ξενοδοχείων που προσφέρουν ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών με έμφαση στην ανάδειξη της τοπικής εμπειρίας για τους πελάτες της TUI. Όπως τόνισε στόχος της εταιρίας είναι να αναδείξει προορισμούς. «Ενοποιούμε τις δραστηριότητές μας και δημιουργούμε προορισμούς. Η εμπειρία μετράει  σήμερα. Για μας το σημαντικό είναι όταν ανοίγουμε έναν προορισμό να έχουμε περισσότερα ξενοδοχεία, μαγαζιά και εστιατόρια ανοικτά» σημείωσε τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας των τοπικών κοινωνιών για τη διεύρυνση της σεζόν.

«Σε διάφορα brand που έχει η εταιρία επενδύουμε, πάντα  με έμφαση στην τοπική εμπειρία»   σημείως και προσέθεσε ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα εδώ και πάνω από 40 χρόνια,  «Η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο παραδοσιακούς προορισμούς για τους τουρίστες μας. Έχουμε επενδύσει στην Ελλάδα εδώ και χρόνια- δεν είμαστε απλοί πελάτες, διαθέτουμε 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία, πάνω από 600 εβδομαδιαίες πτήσεις για ελληνικούς προορισμούς, επενδύουμε περισσότερο στην κρουαζιέρα με προσεγγίσεις σε 26 λιμάνια για το 2017, ενώ η χώρα είναι το κέντρο των δραστηριοτήτων μας στην Ανατολική Μεσόγειο». Παράλληλα σημείωσε ότι τι μίγμα επένδυσης της TUI μέσα από joint venture (με την Atlantica), χρηματοδοτήσεις, συμβόλαια, άμεσε επενδύσεις κτλ ανέρχεται σε 150.000 ευρώ ανά δωμάτιο (στα 8.500 χιλιάδες δωμάτια στα 32 ξενοδοχεία που διαθέτει). Παράλληλα συνεργάζεται με 2.000 καταλύματα στη χώρα.

O κ. Joussen έθεσε επίσης και το ζήτημα της βιωσιμότητας του προϊόντος, ωστόσο είπε δεν συμμερίστηκε ανησυχίες που υπάρχουν κατά της υπερβολικής τουριστικής ανάπτυξης.  «Πρέπει μα είμαστε προσεκτικοί με τη βιωσιμότητα. Να είναι συμβατές οι επενδύσεις με κοινωνία. Το over tourism δεν είναι τόσο το θέμα σε πολλά σημεία που πάω» τόνισε ενώ για το θέμα της οικονομίας του διαμοιρασμού είπε: «Είναι ενδιαφέρον φαινόμενο η Airbnb. Η πλατφόρμα είναι ισχυρή στις πόλεις, εμείς κυρίως ασχολούμαστε με resort και κρουαζιέρα.»

Αναφορικά με την υπερφορλόγηση στον κλάδο σημείωσε ότι αυτό δεν είναι τόσο θέμα, όσο η διατήρηση ενός σταθερού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουτνουρά τόνισε ότι στόχος της στρατηγικής που αναπτύσσει η κυβέρνηση με την TUI είναι να υπάρξει διάχυση του πλούτου από τον τουρισμό σε όλη την οικονομία. «Πετύχαμε πέρυσι μια επιμήκυνση μεγάλη με ρυθμούς ανάπτυξης σημαντικούς. Πρέπει να συνδυάσουμε το τουριστικό προϊόν  και με άλλους τομείς της οικονομίας. Είναι σημαντικό ότι στην TUIενδιαφέρονται για ανάδειξη  της τοπικότητας και προϊόντων. Ο στόχος είναι τα οφέλη να διαχυθούν σε όλη τη χώρα» είπε. Τέλος εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι η χρονιά θα κλείσει με υπέρβαση στόχων στις αφίξεις αλλά με σημαντική άνοδο στα έσοδα.

Γιώργος Αλεξάκης

 
Τελευταία τροποποίηση στις 13:50 - 06 Οκτ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.