ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ρέτσος: Τέσσερις προτεραιότητες για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού

11:25 - 31 Μαϊ 2018 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ρέτσος: Τέσσερις προτεραιότητες για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού
Μέσα από την υπηρέτηση 4 προτεραιοτήτων το επόμενο διάστημα στοχεύει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να διαμορφώσει μια στρατηγική αειφορίας και ανάπτυξης για τον κλάδο. Αυτό ανέφερε κατά την ομιλία του στην Κλειστή Συνεδρίαση της της 26ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γιάννης Ρέτσος.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Ρέτσος έθεσε τις εξής προτεραιότητες για το επόμενο διάστημα:

« - Η πρώτη είναι η διασύνδεση Τουρισμού – Πολιτισμού.  Ο πολιτισμός και ο τουρισμός είναι δύο αλληλένδετα και αλληλοεξαρτώμενα κομμάτια και τώρα νομίζω έχει έρθει η  ώρα να μπουν στη θέση τους. Ο πολιτισμός χρειάζεται την υλική υποστήριξη του τουρισμού για να αναπτυχθεί και να μπορέσει να επαναπροσδιοριστεί και ο τουρισμός χρειάζεται τον πολιτισμό για να διαφοροποιηθεί ριζικά και να αποκτήσει νέο αναγνωρίσιμο πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά.  Η πολλαπλασιαστική δύναμη που θα δημιουργηθεί πιστέψτε με θα είναι τεράστια.

-Η δεύτερη προτεραιότητα είναι η εκπαίδευση.  Ο τουρισμός είναι ένας κατεξοχήν ανθρωποκεντρικός τομέας.  Ο ΣΕΤΕ λοιπόν έδωσε μεγάλο βάρος στην υποστήριξη της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης στον τουρισμό.  Ο εκπαιδευτικός πυλώνας του ΙΝΣΕΤΕ, το SETE Training συνεχίζει την σπουδαία δουλειά που κάνει με ακόμα μεγαλύτερη ένταση. Εκπαιδευτικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα, σεμινάρια, προγράμματα κατάρτισης ενδυναμώνουν τις δεξιότητες, αναπτύσσουν τις ικανότητες των ανθρώπων του τουρισμού.

-Η τρίτη είναι η ανάπτυξη της τουριστικής συνείδησης.  Η προσπάθεια μας δηλαδή να εξηγήσουμε, να επικοινωνήσουμε, να εμπεδώσουμε στη κοινωνία τα οφέλη του τουρισμού. Να σταθούμε δίπλα στις τοπικές κοινωνίες, να ακούσουμε και να μας ακούσουν.  Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για την καμπάνια που ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και φωτίζει δώδεκα υπαρκτά πρόσωπα, δώδεκα επαγγέλματα που επωφελούνται από την αύξηση του τουρισμού στη χώρα μας.  Εργαστήκαμε σκληρά, με τον σχεδιασμό και την ενορχήστρωση της Marketing Greece και τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν.

-Η τέταρτη είναι η αγροδιατροφή και η ευρύτερη διασύνδεση με τον πρωτογενή τομέα. Η ενίσχυση των δεσμών μεταξύ του τουρισμού και της αγροδιατροφής, οι συνέργειες και η διασύνδεσή τους, προσφέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών.  Η διασύνδεση, όχι μόνο αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων, αλλά προσφέρει και ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών, μέσω της δημιουργικής παραγωγής, της διάθεσης και εμπορίας τοπικών προϊόντων, της γαστρονομίας και της βιωματικής εμπειρίας.»

Παρεμβάσεις Βασιλάκη - Καραβία

Ο Ευτύχιος Βασιλάκης από τη μεριά του εξαπέλυσε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για τις αυξήσεις στη φορολογία, λέγοντας πως δημιουργούν προβλήματα σε πολλές επιχειρήσεις και δυσκολεύουν την ανάπτυξη του κλάδου.

Παράλληλα, ο Φωκίων Καραβίας, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, επισήμανε το γεγονός ότι έχουν αυξηθεί τα δάνεια στον τουρισμό, από 250 σε 8000 εκατομμύρια ευρώ.

Υπογράμμισε μάλιστα πως τα 100 εκατομμύρια από αυτά τα δάνεια έχουν λάβει μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 14:40 - 31 Μαϊ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.