Πρακτικά το «Τουρισμός για όλους» είναι ένα μέτρο στήριξης τόσο προς τα πιο ευάλωτα νοικοκυριά αλλά και ιδιώτες που δυσκολεύνονται να ανταπεξέλθουν στο κόστος των διακοπών, ενώ παράλληλα αποτελεί και τονωτική «ένεση» για επιχειρηματίες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα σε off-season περιόδους.
Οι περιοχές που σημείωσαν ρεκόρ εξαργύρωσης
Σύμφωνα με τον Υπουργό Τουρισμού, στις πρώτες θέσεις με τις πιο υψηλές εξαργυρώσεις ψηφιακών καρτών για το 2022 είναι περιοχές όπως η Αιδηψός, το Τολό, η Αριδαία Πέλλας και η Θάσος. «Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τις τοπικές οικονομίες αλλά και για την εξισορρόπηση της τουριστικής κίνησης που είναι και βασικός στόχος μας», δήλωσε ο κ.Κικίλιας και κάλεσε όσους δεν έχουν κάνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας τους να το κάνουν τώρα και τους επόμενους μήνες, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό χειμερινό προορισμό.
Επέκταση της τουριστικής περιόδου
Σχετικά με την επέκτασή της επεσήμανε ότι ήδη έχει γίνει πράξη, ωστόσο οι προσπάθειες συνεχίζονται, προκειμένου η Ελλάδα να εξελιχθεί σε προορισμό που θα προσελκύει ταξιδιώτες καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους. Όπως τόνισε:
«Όταν είσαι στην κορυφή, οφείλεις να εργαστείς σκληρά και συλλογικά για να παραμείνεις εκεί, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον. Γιατί τα έσοδα από τον τουρισμό στηρίζουν τη μέση ελληνική οικογένεια», ενώ υπογραμμίστηκαν και οι ενέργειες που γίνονται για περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανάπτυξη υποδομών αλλά και για έργα και στοχευμένες παρεμβάσεις, έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί πρότυπο βιώσιμου τουρισμού.
«Συνεχίζουμε την προβολή της χώρας όλο το χρόνο. Δίνουμε έμφαση στη προβολή του χειμερινού/ορεινού τουρισμού, αναδεικνύοντας κυρίως εναλλακτικούς προορισμούς. Υλοποιούμε καμπάνια μέσω του ΕΟΤ και ξεχωριστή καμπάνια για τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό. Ενισχύσαμε και ενισχύουμε τον εγχώριο τουρισμό μέσα από το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους” με πάνω από 120.000 νέους δικαιούχους στις αρχές του 2023. Μεταφέρουμε τις ομορφιές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στις διεθνείς εκθέσεις, προβάλλοντας τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό», συμπλήρωσε.
Η Αθήνα ως πυλώνας τουρισμού
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας, σημειώνοντας ότι θα ενισχυθεί η δυναμική της ως ένας προορισμός για όλο το χρόνο, μέσα από την αύξηση της κρουαζιέρας, την ώθηση του συνεδριακού τουρισμού, την προβολή σημαντικών γεγονότων όπως ο Μαραθώνιος και τη δημιουργία συνεργιών όπως αυτή που θα ανακοινωθεί με τον Δήμο Αθηναίων και την Google την επόμενη εβδομάδα.