ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μ. Κεφαλογιάννης: Δέκα μέτρα για τη ναυτιλία

16:28 - 07 Σεπ 2005 | Ναυτιλία
Ενα πακέτο δέκα μέτρων ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, προκειμένου να αποφευχθούν στο μέλλον προβλήματα όπως αυτά που παρουσιάσθηκαν φέτος το καλοκαίρι στην ακτοπλοΐα. Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός, τις προσεχείς ημέρες θα κατατεθούν στη Βουλή τρία νομοσχέδια του ΥΕΝ με πρώτο το νομοσχέδιο για τις καταδύσεις.
Τα μέτρα για τη ναυτιλία είναι τα εξής: 1. Αυστηρές ποινές σε όσες ακτοπλοϊκές εταιρείες ή ναυτικούς πράκτορες δεν ενημερώνουν έγκαιρα το επιβατηγό κοινό για τυχόν αλλαγές στα δρομολόγια. 2. Εξονυχιστικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για την αξιοπλοϊα των πλοίων της ακτοπλοϊας. 3. Εξονυχτικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στον ξενοδοχειακό τομέα των πλοίων και τη συμμόρφωση πλοίων και ακτοπλοϊκών εταιρειών με τον Κώδικα Συστήματος Ασφαλούς Διαχείρισης (ISM Code International Safely Management) που αφορά τις υποχρεώσεις και τις απαιτούμενες ενέργειες εταιρείας και πλοίου. 4. Μερική απελευθέρωση πέρα από τα λιμάνια Κύμης, Λαυρίου, Ραφήνας, Ελευσίνας και στο λιμάνι του Πειραιά (απελευθέρωση εκεί όπου λειτουργεί ο ανταγωνισμός, εκεί όπου υπάρχουν πάνω από τρεις εταιρείες και εκεί όπου υπάρχει μεγάλος όγκος επιβατών και οχημάτων). 5. Εφαρμογή προγράμματος δωρεάν εισιτηρίων για τους κατοίκους της άγονης γραμμής. 6. Πενταετείς συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας στην άγονη γραμμή για την προσέλκυση νεότευκτων πλοίων στα νησιά της άγονης γραμμής που θα προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες αντί ενός έτους που ίσχυε μέχρι σήμερα. 7. Βελτίωση λιμενικών υποδομών Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας, Κύμης, Ηρακλείου κ.α. μέσω των 3 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. 8. Χάρτα Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων των Επιβατών στα πλοία της ακτοπλοϊας. 9. Τήρηση αρχείου μηχανικών βλαβών και αφαίρεση άδειας με αυτόματη κατακύρωση στον επόμενο μειοδότη. 10. Εκσυγχρονισμός του συστήματος ενημέρωσης και επικοινωνίας των υπηρεσιών με το επιβατηγό κοινό.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.