ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το ρεσάλτο των ελλήνων εφοπλιστών στα LNG

11:47 - 23 Δεκ 2016 | Ναυτιλία
Το ρεσάλτο των ελλήνων εφοπλιστών στα LNG
Με αφορμή μια πρόσφατη, νέα, παραγγελία για κατασκευή πλοίου από πλευράς Έλληνα εφοπλιστή, του πανίσχυρου Γιάννη Αγγελικούση, που αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά των πλωτών τερματικών μονάδων αποθήκευσης και αεριοποίησης, και μετά τη χτεσινή είδηση για είσοδο του Π. Λιβανού στην εταιρεία Gastrade Α.Ε. (αναπτύσσει στην θαλάσσια περιοχή της Αλεξανδρούπολης έναν υπεράκτιο πλωτό σταθμό υποδοχής, προσωρινής αποθήκευσης και αεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου) στη ναυτιλιακή αγορά γίνεται λόγος για την ολοένα και αυξανόμενη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών.

Μάλιστα, εσχάτως στο λιμάνι μιλάνε για το «ρεσάλτο των εφοπλιστών στο LNG».

 

Γιατί το λένε αυτό; Γιατί οι έλληνες εφοπλιστές φαίνεται ότι έχουν δει «πεδίο κέρδους» στον κλάδο της μεταφοράς φυσικού αερίου με συνέπεια να αυξάνου τη συνολική χωρητικότητα στον στόλο τους. Ο οποίος, παρεμπιπτόντως, συνολικά φέρεται να έχει ξεπεράσει τα 70 πλοία μεταφοράς LNG (υγροποιημένο αέριο), κάποια εκ των οποίων είναι υπό ναυπήγηση.

 

Βέβαια, όπως αναφέρουν εξειδικευμένες μελέτες την πρωτοκαθεδρία κατέχει ο Γ. Αγγελικούσης με πάνω από 30 πλοία. Στη λίστα περιλαμβάνονται και άλλες μεγάλες εφοπλιστικές οικογένειες, από τους Π. Λιβανό, Γ. Προκοπίου, Γ. Οικονόμου μέχρι τους Μαρτίνο, Τσάκο και όμιλο Χανδρής. 

 

Γιώργος Παπακωνσταντίνου

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.