ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν σε δεξαμενόπλοια suezmax Κύριο

09:01 - 14 Μαρ 2024 | Ναυτιλία
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν σε δεξαμενόπλοια suezmax
Η ελληνική ζήτηση για νεότευκτα δεξαμενόπλοια παραμένει υψηλή, με τις περισσότερες παραγγελίες να αφορούν την κατηγορία των suezmax.

Η Cardiff Marine του Γιώργου Οικονόμου και η ελεγχόμενη από τον Σπύρο Πολέμη Polembros Shipping φέρονται να έχουν συνάψει συμβόλαια στην Κίνα για δύο πλοία και ένα πλοίο χωρητικότητας 157.000 dwt, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με μεσίτες στην Ελλάδα, η Cardiff Marine έχει απευθυνθεί στην Jiangsu New Hantong για την απόκτηση suezmaxes με scrubber, αξίας $83 εκατ. το καθένα, με παράδοση το 2026. 

Εν τω μεταξύ, η Polembros έχει κλείσει ένα νεότευκτο πλοίο LNG με scrubber στην New Times Shipbuilding με παράδοση νωρίς το 2025, μετά από μία παραγγελία για δύο παρόμοια πλοία πέρυσι. Δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή κανενός πλοίου.

Πρόσφατα έκλεισε συμφωνία και η Dynacom του Γιώργου Προκοπίου, επίσης, στο New Times, για ένα ζεύγος suezmaxes, κόστους $83 εκατ. το καθένα, με παράδοση το 2027.

Κι άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν υπογράψει, τελευταία, για νεότευκτα δεξαμενόπλοια, όμως σε μικρότερα μεγέθη. Η Latsco παρήγγειλε τέσσερα LR2 στη Hyundai Vietnam με κόστος $70 εκατ. το καθένα και παράδοση το 2027, ενώ η Chemnav ένα δεξαμενόπλοιο 50.000 dwt μεθανόλης και LNG στη ναυπηγική εταιρεία K Shipbuilding στη Νότια Κορέα.

Τελευταία τροποποίηση στις 01:21 - 14 Μαρ 2024
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.