ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΙΝΚΑ: Παράπονα από τουρίστες για τιμές και ποιότητα

21:30 - 24 Ιουλ 2006 | Οικονομία
Περισσότερα από 7.100 οι καταγγελίες δέχθηκε από τουρίστες στο πρώτο εξάμηνο του 2006 η υπηρεσία προστασίας τουριστών του ΙΝΚΑ, εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούσαν στις τιμές και στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της καταναλωτικής οργάνωσης, «το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, η οποία μπορεί να μην προκαλεί την καταγγελία, αλλά αφήνει μια γεύση απογοήτευσης σε σχέση με άλλες τουριστικές επιλογές».

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το ΙΝΚΑ, το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 13% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25% έως 38%.

Την πρώτη θέση μεταξύ των παραπόνων κατέχουν με ποσοστό 12,35% τα παράπονα για τις τιμές και τις υπηρεσίες, το 12,16% τα παράπονα για κέντρα, εστιατόρια, ταβέρνες, το 11,15% τα παράπονα για την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, το 6,49% για τα ξενοδοχεία, τα δωμάτια και τα κάμπινγκ, ενώ στην πέμπτη θέση με ποσοστό 6,22% κατέλαβαν τα παράπονα για τις θαλάσσιες μεταφορές.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.