ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τέλη κυκλοφορίας: Και επισήμως από φέτος οι αλλαγές-Ποιοι επιβαρύνονται

12:00 - 23 Οκτ 2015 | Οικονομία
Τέλη κυκλοφορίας: Και επισήμως από φέτος οι αλλαγές-Ποιοι επιβαρύνονται
Πλέον ειπώθηκε και από τα χείλη του αρμοδίου υπουργού κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη. Σαρωτικές είναι οι αλλαγές που έρχονται από φέτος κιόλας στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας.

Ο αρμόδιος υπουργός είπε ξεκάθαρα ότι τα τέλη αλλάζουν και μάλιστα δραματικά.

Όπως είπε ο Τρύφων Αλεξιάδης μιλώντας στα parapolitika 90,1 πλέον δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις, δεν θα υπάρχουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (υβριδικών κλπ) που θα εξαιρούνται από τα τέλη. Αντίθετα θα πληρώνουν όλοι. Μάλιστα ο τρόπος υπολογισμού αλλάζει ριζικά. Θα υπολογίζονται και τα κυβικά, αλλά και η αξία του αυτοκινήτου και μάλιστα σε κάποιες συνδυαστικά.

«Είχαμε δύο επιλογές ή να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση και να μεταφέρουμε φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα» σημείωσε ο κ. Αλεξιάδης.

Πάντως κατέστησε σαφές πως ακόμη δεν είναι έτοιμος να πει κυβικά ή ποσά αξίας που θα επιβαρυνθούν με μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας , ωστόσο άφησε ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι φορολογικά θα υπολογίζεται κυρίως η αξία. «Δεν είναι δυνατό για ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών που κάνει 30.000 ευρώ να μην πληρώνεται ούτε ένα ευρώ φόρος και να πληρώνει τέλος ένα δίλιτρο που αξίζει 3 και 4 χιλιάρικα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Σε ό, τι αφορά στα υβριδικά αυτοκίνητα ή τα αυτοκίνητα με μικρούς ρύπους ο υπουργός επίσης ξεκαθάρισε πως «εάν έχουν μεγάλο κυβισμό ή είναι ακριβά θα φορολογηθούν».

Το γενικότερο πλαίσιο είπε ο κ. Αλεξιάδης είναι να μην υπάρχει καμία αλλαγή στα μεσαίας αξίας και μεσαίων κυβικών αυτοκίνητα, ενώ να υπάρξει σαφής ελάφρυνση στα μικρού κυβισμού και μικρής αξίας αυτοκίνητα. 

Τελευταία τροποποίηση στις 12:28 - 23 Οκτ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.