ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αυτοσχεδιάστε!

10:15 - 04 Ιουλ 2015 | Trends
Αυτοσχεδιάστε!
Όσο περισσότερο διαρκεί η οικονομική κρίση, τόσο περισσότερο οι καταναλωτές θα αλλάζουν συμπεριφορές προς μια διαφορετική κατεύθυνση, από αυτή που είχαν πριν την κρίση. Η προσαρμογή της συμπεριφοράς τους στα νέα δεδομένα μπορεί να έχει άλλο χαρακτήρα που προδικάζει μια νέα κατάσταση. Ενώ η ανακατάταξη του ανταγωνισμού και η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά αρχίζει να δίνει μια νέα διάσταση στον τρόπο που τελικά οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την κατάσταση. Είναι πολύ πιθανό να βλέπουν τα προϊόντα υπό άλλη οπτική γωνία.

Αν καταφέρατε να επιβιώσετε μέχρι στιγμής από την κρίση, αν πήρατε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μειώσετε το λειτουργικό κόστος της εταιρίας σας, αν απομακρύνατε τους επισφαλείς πελάτες, αν αποσύρατε τα μη κερδοφόρα προϊόντα σας από την αγορά και συγκεντρώσατε τα κονδύλια μάρκετινγκ σε πιο αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας περιμένοντας την ανάκαμψη, τότε έφθασε η ώρα να κινητοποιηθείτε δημιουργικά, σχεδιάζοντας εκ νέου και τη στρατηγική σας για την ανάκαμψη.

Στην περίπτωση αυτή πρέπει να ακούσετε τους πελάτες σας και να αναθεωρήσετε τη μέχρι σήμερα τμηματοποίησή τους (segmentation).

Προσδιορίστε το βαθμό εμπιστοσύνης του στοχευμένου στα προϊόντα σας πελάτη. Είναι ξεκάθαρο, ιδιαίτερα υπό το φως των πρόσφατων εξελίξεων στον χρηματοπιστωτικό τομέα και την έλλειψη της ρευστοτητας, ότι η εμπιστοσύνη των πελατών σε προϊόντα οικονομικών υπηρεσιών έχει πληγεί. Όμως, η κακή συμπεριφορά των επιχειρήσεων του οικονομικού τομέα έχει πλήξει την εμπιστοσύνη των πελατών και στην αγορά άλλων brands γενικότερα.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.