ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η τεχνολογία 4G κατακτά την αγορά

17:32 - 26 Μαϊ 2015 | Τεχνολογία
Η τεχνολογία 4G κατακτά την αγορά
Την ψήφο εμπιστοσύνης των καταναλωτών, διεθνώς, συνεχίζει να κερδίζει η τεχνολογία 4G, με τις συσκευές “έξυπνων” κινητών, που υποστηρίζουν τις σχετικές υπηρεσίες, να κατακτούν, για πρώτη φορά στην ιστορία, μερίδιο πώλησης άνω του 50% στην αγορά, το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Οι εκτιμήσεις για το σύνολο του τρέχοντος έτους ανεβάζουν το μερίδιο των 4G smartphones στο 59%, επίδοση που εκτιμάται ότι θα υποστηριχθεί από τη συνεχιζόμενη αποκλιμάκωση των τιμών των συγκεκριμένων συσκευών.

Η μεγαλύτερη άνοδος στη χρήση “έξυπνων” κινητών τεχνολογίας 4G διαπιστώθηκε στην Κίνα, όπου τα 4G smartphones κατέκτησαν μερίδιο αγοράς 73%, αυξημένο κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με ένα τρίμηνο νωρίτερα, όταν είχε διαμορφωθεί σε 57%.

Την αυξημένη ζήτηση για 4G smartphones, σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το 2015, αναμένεται να τροφοδοτήσουν, επίσης, οι αγορές της Ινδίας και της Ινδονησίας, όπου σήμερα η τεχνολογία 4G εμφανίζει σημαντική υστέρηση.

Σύμφωνα με σχετική μελέτη, που δημοσιοποίησε η GfK, το μερίδιο των 4G smartphones στην Ινδία αναμένεται να διαμορφωθεί, φέτος, σε 7% από 4% το 1ο τρίμηνο του 2015, ενώ για την Ινδονησία η πρόβλεψη είναι για μερίδιο 10% το τρέχον έτος, από 7% τους τρεις πρώτους μήνες της χρήσης.

Η παγκόσμια αγορά των smartphones, για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, αναμένεται, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, να διευρυνθεί κατά 10% σε σχέση με πέρσι, επίδοση σαφώς υποδεέστερη εκείνης που επιτεύχθηκε το 2014, όταν οι πωλήσεις είχαν ενισχυθεί κατά 23% σε ετήσια βάση.

Η αγορά των smartphones, σύμφωνα με την GfK, ενισχύθηκε κατά 8% σε αξία το 1ο τρίμηνο του 2015, φθάνοντας στα $96 δις με τις συσκευές με μεγάλη οθόνη (5”+) να καθοδηγούν την παγκόσμια ζήτηση. Σε επίπεδο τεμαχίων, οι πωλήσεις διευρύνθηκαν κατά 7% στα 310 εκατ. τεμάχια.

Ενδιαφέρον εύρημα της σχετικής μελέτης της GfK είναι ότι, κατά το 1ο τρίμηνο, υποχώρησαν, για πρώτη φορά, οι πωλήσεις smartphones στην περιοχή της Δυτικής Ευρώπης, κυρίως εξαιτίας των αδύναμων επιδόσεων της ισπανικής και της γαλλικής αγοράς.

Στην Κεντρική Ευρώπη, η κατάσταση στη ρωσική αγορά επηρέασε σαφώς τις πωλήσεις “έξυπνων” κινητών, με την GfK να εκτιμά ότι η ζήτηση για smartphones στην περιοχή κατά το 2015 θα είναι χαμηλότερη, για πρώτη φορά από το 2010, εκείνης που εκδηλώνεται στη Δυτική Ευρώπη.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.