ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αντωνιάδης(ΣΕΚΕΕ): Το Χρηματιστήριο μπορεί να προσφέρει στις καινοτόμες εταιρείες χρηματοδοτικά εργαλεία Κύριο

09:00 - 20 Φεβ 2017 | Τεχνολογία
Αντωνιάδης(ΣΕΚΕΕ): Το Χρηματιστήριο μπορεί να προσφέρει στις καινοτόμες εταιρείες χρηματοδοτικά εργαλεία
Συνέντευξη στη Μαρία Μιχάλη Σε μια στενότερη συνεργασία με το Χρηματιστήριο Αθηνών καλεί ο Βαγγέλης Αντωνιάδης, επικεφαλής της ελληνικής αποστολής στο Mobile World Congress και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), σημειώνοντας ότι οι εταιρείες του Συνδέσμου έχουν ανάγκη να βρίσκονται κοντά σε χρηματοδοτικά εργαλεία και μηχανισμούς, κάτι που το ΧΑΑ μπορεί να προσφέρει. Παράλληλα, ως διοργανωτής της αποστολής στο MWC, ο κ. Αντωνιάδης αναλύει τα οφέλη της συμμετοχής μιας εταιρείας στη διοργάνωση και υπογραμμίζει ότι βασικός στόχος είναι η Ελλάδα μπορεί να έχει μια θέση στο χώρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

1. Κ. Αντωνιάδη, φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η ελληνική συμμετοχή στο MWC γίνεται με την υποστήριξη του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Πώς οδηγηθήκατε σε αυτή τη συνεργασία και ποιος είναι ο συμβολισμός της;

 

Με το Χρηματιστήριο Αθηνών είμαστε σε επαφή εδώ και καιρό και νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να συνεργαστούμε στενότερα και να οργανώσουμε κοινές δράσεις. Ο ΣΕΚΕΕ ως σύνδεσμος επιχειρήσεων έχει ανάγκη να βρίσκεται κοντά σε χρηματοδοτικά εργαλεία και μηχανισμούς και το ΧΑΑ κατέχει την εμπειρία και μια σειρά από τέτοια εργαλεία. Η συνάφεια και η δυνατότητα συνεργασιών είναι εύλογη ώστε να προσφέρουμε στις εταιρίες μας την πρόσβαση σε κεφάλαια και επενδυτικές δυνατότητες. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ελληνικής αποστολής στο MWC η υποστήριξη του ΧΑΑ έρχεται να επιβεβαιώσει μαζί με την συνδιοργάνωση και αιγίδα πολλών φορέων τον εθνικό χαρακτήρα της αποστολής η οποία δεν εκπροσωπεί μόνο τον επιχειρηματικό κόσμο αλλά ολόκληρο το οικοσύστημα της τεχνολογίας και καινοτομίας της χώρας.

 

2. Ποια τα οφέλη για μια ελληνική εταιρεία από τη συμμετοχή της στο MWC; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα επιχειρήσεων που έκλεισαν συμφωνίες;

 

Τα οφέλη είναι σε πολλές κατευθύνσεις και άξονες. Θα ξεκινήσω από την εμπειρία που αποκτά ένας επιχειρηματίας ή στέλεχος επιχείρησης που επισκέπτεται την έκθεση και το συνέδριο αυτό. Είναι κάτι που μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες είτε γιατί θα αντικρίσεις τις νέες τάσεις, είτε γιατί θα μελετήσεις τον ανταγωνισμό είτε γιατί θα αναγκαστείς να βάλεις τον εαυτό σου και την επιχείρηση σου κάτω από ένα διαφορετικό διεθνές πρίσμα.

 

Ο δεύτερος άξονας είναι σίγουρα η δικτύωση με σημαντικούς ανθρώπους και εταιρίες οι οποίοι μπορούν να σε οδηγήσουν σε συμφωνίες, σε άλλες αγορές, σε αναθεώρηση των επιχειρηματικών σου σχεδίων κτλ. Επιπλέον σημαντικό στοιχείο είναι η συνάντηση με υπάρχοντες πελάτες και συνεργάτες από όλο τον κόσμο. Η προσωπική επαφή παραμένει το ισχυρότερο εργαλείο να συσφίξεις σχέσεις και να πας ένα βήμα παραπάνω την επαγγελματική συνεργασία.

 

Τέλος οι εταιρίες μας έχουν ένα πεδίο στο οποίο μπορούν να δράσουν να ανταγωνιστούν και να κερδίσουν νέους πελάτες και συνεργάτες που θα τους οδηγήσουν σε πιθανές πωλήσεις και νέες αγορές.

 

Σχετικά με παραδείγματα μπορώ να σας πω ότι έχουμε κάποιες εταιρίες όπως η δική μου, Cytech, αλλά και άλλες όπως η Regate, η Softweb, η Μ-Stat που ξεκίνησαν και καλλιέργησαν επιτυχημένες συνεργασίες μέσω της ελληνικής αποστολής στο MWC.

 

unnamed

 

3. Ως διοργανωτής της αποστολής, μπορείτε να μας πείτε ποιος είναι ο βασικός της στόχος;

 

Ανέφερα κάποια από τα οφέλη των εταιριών παραπάνω τα οποία αποτελούν και στόχο μας ως αποστολή δίνοντας αξία στα μέλη μας. Σημαντικός όμως στόχος είναι να μπορέσουμε ως χώρα να αποκτήσουμε ένα όνομα στο χώρο της τεχνολογίας και να μπούμε στον παγκόσμιο χάρτη όπου κάθε χρόνο θα κερδίζουμε και κάποιες θέσεις. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να δείξουμε ότι εκτός από τα παραδοσιακά εξαγώγιμα προϊόντα μας, έχουμε και νέα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που βασίζονται στην τεχνολογία. Αυτόν τον στόχο υπηρετούμε αυτά τα 5 χρόνια που διοργανώνουμε αυτή την αποστολή και θα συνεχίσουμε σε συνεργασία με όλους τους φορείς της καινοτομίας με πολλές ακόμα δράσεις.

 

4. Και ποια τα εμπόδια που συναντάτε κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας;

 

Η διοργάνωση μιας τέτοιας αποστολής σε ένα τόσο απαιτητικό γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας έχει μεγάλες προκλήσεις. Ακόμα και μετά από 5 χρόνια εμπειρίας συνεχίζουμε να τις αντιμετωπίζουμε. Το βασικότερο είναι ότι είναι μια πραγματικά ακριβή διοργάνωση και αν θέλεις να φανείς πρέπει να επενδύσεις αρκετά χρήματα της τάξης κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Το να καλυφθεί αυτός ο προϋπολογισμός τόσο από την Πολιτεία όσο και τις επιχειρήσεις απαιτεί πολύ σημαντική ενέργεια και δράση.

 

Η δεύτερη πρόκληση είναι η εκπαίδευση και προετοιμασία των επιχειρήσεων αλλά και όλων των συμμετεχόντων για να μπορέσουμε να αποκομίσουμε τα μέγιστα στις 4 ημέρες της έκθεσης αλλά και πριν και μετά από αυτή. Ο ανταγωνισμός σε όλα τα επίπεδα σε ένα γεγονός που συμμετέχουν πάνω από 100.000 από 200 χώρες είναι τεράστιος και πρέπει κανείς να είναι συγκεντρωμένος με συγκεκριμένους στόχους.

Τελευταία τροποποίηση στις 15:51 - 20 Φεβ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.