ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η χρήση των social media ανά ηλικία, φύλο και εισόδημα

08:00 - 13 Σεπ 2017 | Τεχνολογία
Η χρήση των social media ανά ηλικία, φύλο και εισόδημα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν έρθει για να μείνουν και θα εξελίσσονται συνεχώς ολοένα και περισσότερο. Συνολικά, πάνω από 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι ή το 37% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και οι πλατφόρμες που υιοθετούν, ποικίλλουν.

Στην αγορά των ΗΠΑ, το φύλο, το εισόδημα και το επίπεδο εκπαίδευσης έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στο αν ένα άτομο χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,. Ωστόσο, η ηλικία παραμένει ο σημαντικότερος παράγοντας, δηλαδή οι νεότεροι χρήστες του διαδικτύου τείνουν να συμμετάσχουν περισσότερο στην κοινωνική δικτύωση και να υιοθετούν συγκεκριμένες κοινωνικές πλατφόρμες.

Παρόλο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν εργαλεία που επιτρέπουν σε εταιρείες να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στοχεύοντας σε συγκεκριμένα κομμάτια της αγοράς, οι διαφημιστές οφείλουν να παρακολουθούν το πως διαμορφώνονται και συμπεριφέρονται αυτά τα κομμάτια της αγοράς. Σχεδόν το 70% των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα site κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το Pew Research Center έναντι του 60% το 2013 και 50% το 2010.

Ποια είναι όμως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των βασικών ακροατηρίων για έξι σημαντικές κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Snapchat, το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest.

Σύμφωνα με το BI Intelligence:

  • Οι Αμερικανοί χρήστες Facebook ηλικίας 45-54 περνούν περισσότερο χρόνο στο Facebook και αντιπροσωπεύουν το 21% του συνολικού χρόνου που αφιερώνεται στην πλατφόρμα, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.
  • Πλεόν οι ηλικίες των χρηστών Snapchat στις Η.Π.Α. κατανέμονται πιο ομοιόμορφα σε σχέση με το παρελθόν καθώς φαίνεται ότι η εταιρεία κάνει έχει καταφέρει να προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό ηλικιωμένων χρηστών.
  • Οι έφηβοι αρχίζουν να χρησιμοποιούν μια κατηγορία μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ονομάζονται "hangouts". Πρόκειται για εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να συνομιλούν μέσω βίντεο με αρκετούς φίλους ταυτόχρονα. Πάνω από το 60% των χρηστών στο Houseparty, μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές hangout, είναι κάτω των 24 ετών.
  • Το LinkedIn είναι δημοφιλές στους χρήστες με υψηλό εισόδημα. Το 45% των ενήλικων Αμερικανών χρηστών με εισόδημα άνω των $ 75.000 ετησίως βρίσκεται στο LinkedIn, καθιστώντας το πιο δημοφιλές από το Instagram (31%), το Pinterest (35%) ή το Twitter (30%), σε αυτές τις ηλικίες.

percent adults pew 13 16

Τελευταία τροποποίηση στις 15:35 - 12 Σεπ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.