ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H Apple βρίσκεται πολύ κοντά στην απόκτηση του Shazam

12:00 - 10 Δεκ 2017 | Τεχνολογία
H Apple βρίσκεται πολύ κοντά στην απόκτηση του Shazam
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Shazam είναι η Apple, η οποία τον τελευταίο καιρό επιδιώκει να επιταχύνει το παιχνίδι της στις μουσικές υπηρεσίες.

Το Shazam είναι μια δημοφιλής εφαρμογής που επιτρέπει στους χρήστες κινητών συσκευών να αναγνωρίζουν οποιοδήποτε τραγούδι, τηλεοπτική εκπομπή, ταινία ή αγγελία σε δευτερόλεπτα, ακούγοντας ένα ηχητικό κλιπ. Η εφαρμογή Shazam έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα και έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια κινητές συσκευές, μέχρι τον Αύγουστο του 2014. Τον Οκτώβριο του 2014, η Shazam ανακοίνωσε ότι η τεχνολογία της έχει χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό 15 δισεκατομμυρίων τραγουδιών.

Η συμφωνία φέρεται να έχει υπογραφεί και σύμφωνα με το διεθνή τύπο, και θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η μεταφορά της ημερομηνίας επίσημης ανακοίνωσης της συμφωνίας.

Πηγές ανέφεραν ότι η συμφωνία ανέρχεται σε εννεαψήφιο αριθμό. Άλλη πηγή την κοστολόγησε στα 300 εκατομμύρια λίρες (401 εκατομμύρια δολάρια). Ωστόσοοι αριθμοί που ακούγονται φαίνεται να είναι χαμηλότεροι από τα 1,02 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την PitchBook), της αποτίμησης της αξίας των χρημάτων που πήρε η εταιρεία στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της το 2015.

Σε γενικές γραμμές, η Shazam έχει συγκεντρώσει 143,5 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές μεταξύ των οποίων οι Kleiner Perkins, DN Capital του Λονδίνου, IVP, αλλά και από στρατηγικούς επενδυτές όπως οι Sony Music, Universal Music και Access Industries. Η Kleiner Perkins επένδυσε επίσης και στην ανταγωνίστρια εταιρεία, SoundHound.

Κάποια στιγμή η Shazam ανέφερε ότι ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο λήψεις, αλλά αυτό συνέβη το Σεπτέμβριο του 2016, κάτι που σημαίνει ότι οι αριθμοί αυτοί είναι πιθανόν υψηλότεροι τώρα.

Η εταιρεία Shazam Entertainment Limited ιδρύθηκε το 1999 από τους Chris Barton, Philip Inghelbrecht, Avery Wang, και Dhiraj Mukherjee.

Το Shazam χρησιμοποιεί ένα smartphone ή το ενσωματωμένο μικρόφωνο του υπολογιστή για να συγκεντρώσει ένα σύντομο δείγμα του μουσικού κομματιού που αναπαράγεται.

Δημιουργεί ένα ακουστικό αποτύπωμα με βάση το δείγμα και το συγκρίνει με αυτά που διατηρεί σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Αν διαπιστώσει αντιστοιχία, στέλνει πίσω στο χρήστη πληροφορίες, όπως τον καλλιτέχνη, τον τίτλο και το άλμπουμ . Ορισμένες δυνατότητες του Shazam είναι και η ενσωμάτωση με σχετικές συνδέσεις σε υπηρεσίες όπως το iTunes, Spotify, το YouTube, ή Groove Music.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.