ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Υπ. Ναυτιλίας: Ανοίγει ο δρόμος για "τράμπες" στις άγονες γραμμές

00:01 - 24 Ιουλ 2014 | Ειδήσεις
Υπ. Ναυτιλίας: Ανοίγει ο δρόμος για "τράμπες" στις άγονες γραμμές
Με πρωτοβουλία του κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, κατατέθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής νομοθετική ρύθμιση που δίνει τη δυνατότητα στον υπουργό στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας, να αναθέτει σε άλλη εταιρεία που έχει δρομολογημένα πλοία να καλύπτει τη διαδρομή, σε περίπτωση που κάποια εταιρεία αθετήσει τις υποχρεώσεις της.

Με πρωτοβουλία του κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, κατατέθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής νομοθετική ρύθμιση που δίνει τη δυνατότητα στον υπουργό στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας, να αναθέτει σε άλλη εταιρεία που έχει δρομολογημένα πλοία να καλύπτει τη διαδρομή, σε περίπτωση που κάποια εταιρεία αθετήσει τις υποχρεώσεις της.

Αυτό θα ισχύει για ένα χρονικό διάστημα και μέχρι να επαναπροκηρυχθεί η γραμμή.

Η ρύθμιση αυτή αφορά πρωτίστως τη ΝΕΛ, που ειδικά στο Βόρειο και Ανατολικό Αιγαίο καλύτπει πολλές άγονες, ενώ εφόσον ανοίξει το κύκλο αναδιαρθρώσεων στις άγονες τότε θα σημάνει πολλά και για την εκκίνηση αλλαγών συνολικά στην ακτοπλοϊα.

Σύμφωνα με το ΥΝΑ, η ρύθμιση έχει στόχο να διασφαλίσει την απρόσκοπτη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των νησιών.

Η τροπολογία, η οποία κατατέθηκε στο πλαίσιο της συζήτησης επί του σχεδίου νόμου «Απλούστευση διαδικασιών λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων και τουριστικών υποδομών, ειδικές μορφές τουρισμού και άλλες διατάξεις», ψηφίσθηκε με αυξημένη πλειοψηφία, αφού συνάντησε θετική αποδοχή από πολλές πτέρυγες της Βουλής.

Παρέμβαση του ΠΑΣΟΚ

Από την πλευρά του, το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε πρωτοβουλία προκειμένου να συζητηθεί στη Βουλή η κατάσταση των άγονων γραμμών, μετά την απόσυρση του δεύτερου σκέλους της τροπολογίας που είχε καταθέσει στη Βουλή ο κ. Βαρβιτσιώτης

Ο Κώστας Τριαντάφυλλος πρότεινε τη σύγκληση από τον Υυουργό Ναυτιλίας της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, με τη συμμετοχή των Υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών, καθώς και των βουλευτών των νησιωτικών περιοχών, θέτοντας τρεις άξονες επί των οποίων πρέπει να κινηθεί η συζήτηση:

Τον ανασχεδιασμός των γραμμών, των μακροχρόνιων συμβάσεων και των πόρων που διαθέτει το κράτος σε σχέση με τις χερσαίες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, τη χρηματοδότηση ΕΣΠΑ της κατασκευής νέων πλοίων ή της μετασκευής σε σχέση με το καύσιμο, μέσω ΕΣΠΑ, καθώς και το θέμα των απλήρωτων εργαζόμενων σε αυτές τις γραμμές.

Τελευταία τροποποίηση στις 20:41 - 23 Ιουλ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.