ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι επτά υποψήφιοι επενδυτές για τον 6ο προβλήτα στον ΟΛΘ

17:02 - 21 Φεβ 2020 | Αναλύσεις
Οι επτά υποψήφιοι επενδυτές για τον 6ο προβλήτα στον ΟΛΘ
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής φακέλων για το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού ανάδειξης αναδόχου για το έργο του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Επτά τα υποψήφια επενδυτικά σχήματα.

Αναλυτικά οι ενδιαφερόμενοι:

  • ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ROVER MARITIME S.L. – ΧΔΚ Α.Ε.»
  • EIFAGGE TERNA
  • ARCHIRODON
  • ΕΝΩΣΗ INTRAKAT – VITTADELLO – SALES
  • ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΑΒΑΞ Α.Ε. – ETERMAR S.A. – NV BESIX SA»
  • ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΚΑΛ Α.Ε.
  • ACCIONA CONSTRUCCION

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση εκτιμάται στα 130 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΟΛΘ, το οποίο περιλαμβάνει επενδύσεις που ανέρχονται στο ποσό των 300 εκατ. ευρώ. Τα 180 εκατ. ευρώ αφορούν υποχρεωτικές επενδύσεις και τα υπόλοιπα 120 εκατ. ευρώ προαιρετικές επενδύσεις.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΟΛΘ, με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του πρώτου σταδίου που θα πραγματοποιηθεί εντός του πρώτου τριμήνου του 2020, οι προεπιλεγέντες θα κληθούν να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές για τη συμμετοχή τους στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού που αφορά στην εκτέλεση του υπόψη έργου.
 
Βάσει του αρχικού χρονοδιαγράμματος, οι αιτήσεις για το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού έχουν χρονικό ορίζοντα μέχρι τον Απρίλιο του 2020 κι αν οι διαδικασίες ολοκληρωθούν χωρίς άλλα προβλήματα, το έργο εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί το 2023.
 
Οι εργασίες που κρίνονται απαραίτητες για την ολοκλήρωση του έργου είναι πρώτον η κατασκευή ενός νέου επιπρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθείας προέκτασης του ήδη υφιστάμενου (κρηπιδότοιχου 26), με ελάχιστο συνεχές μήκος 440 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -17.60 μέτρων από τη Μέση Στάθμη της Θάλασσας (ΜΣΘ). Δεύτερον η κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, παράλληλα με τον πιο πάνω νέο κρηπιδότοιχο και τρίτον η εκτέλεση όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής, που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου. 

Γιώργος Γεωργίου



 



 

Τελευταία τροποποίηση στις 19:45 - 21 Φεβ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.