ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η χαμηλή πτήση του τουρισμού επηρέασε τον Όμιλο Jumbo

08:23 - 04 Σεπ 2020 | Αναλύσεις
Η χαμηλή πτήση του τουρισμού επηρέασε τον Όμιλο Jumbo
Η πτώση των πωλήσεων τον Αύγουστο ήταν της τάξης του 2% για τον Όμιλο Jumbo, κάτι που οδηγεί σε βελτίωση της εικόνας στον κύκλο εργασιών του Ομίλου Jumbo στο οκτάμηνο. Έτσι από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο η πτώση ήταν στο 10,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Σημειώνεται ότι με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, το 2020 μπήκε πολύ δυναμικά με τις πωλήσεις του Ιανουαρίου να καταγράφουν αύξηση κατά περίπου 13%. Τον Φεβρουάριο η κατάσταση ήταν ακόμη καλύτερη και ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%.

Με την έναρξη όμως των περιοριστικών μέτρων το Μάρτιο οι πωλήσεις κατέγραψαν μείωση περίπου κατά 51%. Τον Απρίλιο, καθώς χάθηκε οριστικά και η πασχαλινή περίοδος, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 86% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Ως ανάχωμα στην πτώση λειτούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo, που είχε σημαντική ανάπτυξη διπλασιάζοντας σχεδόν τα μερίδιά του χωρίς όμως να καλύψει όλο το χαμένο έδαφος.

Η έναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων έφερε την ωστόσο η έλλειψη τουρισμού φάνηκε τους επόμενους μήνες έστω κι αν τελικά τον Αύγουστο η πτώση περιορίστηκε.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.