ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πλαίσιο: Διεύρυνε το πελατολόγιο κατά 350.000 νέους πελάτες

17:58 - 11 Μαϊ 2021 | Αναλύσεις
Πλαίσιο: Διεύρυνε το πελατολόγιο κατά 350.000 νέους πελάτες
Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020 παρουσίασε ο Όμιλος «Πλαίσιο» στη σημερινή (11/5) ετήσια ενημέρωση αναλυτών, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι η πελατειακή βάση διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες.

Σύμφωνα με την ενημέρωση, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 355 εκ. Ευρώ από 317 εκ. Ευρώ το 2019, βελτιωμένες κατά 11,8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκ. Ευρώ.

Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020:

  • Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%
  • Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς
  • Η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες

Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία.

Η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο: Οι υποδομές logistics αξίας 38 εκ. Ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκ. Ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή.

H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.

Ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επεσήμανε ότι με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι “Future Ready”.

Δείτε την σχετική ενημέρωση του Ομίλου ΕΔΩ

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.