ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αριστοτέλης Παντελιάδης στο "R": Σε μας ο καταναλωτής βρίσκει συμμάχους

23:01 - 06 Μαϊ 2013 | Συνεντεύξεις
Αριστοτέλης Παντελιάδης στο "R": Σε μας ο καταναλωτής βρίσκει συμμάχους
Υπέρμαχος της πολιτικής που θέλει την κρίση να γεννά ευκαιρίες, πιστεύει πως η αναπτυξιακή λογική μπορεί να οδηγήσει μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ να... κοιτάζει στα μάτια τους πολυεθνικούς κολοσσούς. Ο λόγος για τον Αριστοτέλη Παντελιάδη που μιλά στο "R".

Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, αν και διευθύνων σύμβουλος σε έναν από τους μεγαλύτερους λιανεμπορικούς ομίλους της χώρας, τον όμιλο Μετρό, παραμένει ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων όπως και ο πατέρας του Παντελής Παντελιάδης, που είναι πρόεδρος στον όμιλο, αποφεύγοντας τις κοσμικές εμφανίσεις εκτός εάν αυτές αφορούν την τέχνη και τον πολιτισμό.

 

Οι εποχές που ζούμε είναι πολύ δύσκολες μας λέει ο Αριστοτέλης Παντελιάδης και το 2013 προβλέπεται ακόμη πιο δύσκολη χρονιά έναντι του 2012. Στο πλαίσιο αυτό, κατά τον ίδιο ο καταναλωτής έχει ανάγκη από συμμάχους και όχι αντιπάλους.

 

Ετσι έχουμε έρθει σε συμφωνίες με τους προμηθευτές μας να στηρίξουμε τις τιμές των προϊόντων, είτε με μειώσεις, είτε με προσφορές, ανέφερε στο reporter.gr o διευθύνων σύμβουλος τoυ ομίλου Aριστοτέλης Παντελιάδης. Πέρυσι, ο όμιλος για την στήριξη των τιμών δαπάνησε σε συνεργασία με τους προμηθευτές του κονδύλια της τάξεως των 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα τόσα αναμένεται να δαπανηθούν και τη φετινή περίοδο.

 

panteliadis metro-600x350

 


Οσον αφορά στο άνοιγμα των αγορών κοινώς την ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και υπηρεσιών έτσι όπως ορίζει και ο υγιής ανταγωνισμός σαφώς και είναι προς την σωστή κατεύθυνση, σημειώνει ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος στην λιανεμπορική αλυσίδα Μy Market, τονίζοντας ότι τα οφέλη θα είναι πολλαπλά για τον καταναλωτή.

Και όχι μόνο, όπως λέει στο επίπεδο των τιμών που θα είναι σαφώς χαμηλότερες απ' ότι είναι σήμερα αλλά και στην γενικότερη εξυπηρέτηση που μπορεί ο καταναλωτής να έχει από τις επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή και οι εταιρείες, αναμένει να ωφεληθούν από το άνοιγμα των αγορών, καθώς όπως τονίζει είναι η ευκαιρία τους να κοιτάξουν πραγματικά μπροστά, προσαρμόζοντας πρωτίστως την εξέλιξή και τον εκσυγχρονισμό τους στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του καταναλωτή που αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Είναι λάθος, συνεχίζει να πιστεύουν κάποιοι επιχειρηματίες ότι επειδή ο καταναλωτής δεν έχει χρήματα να ξοδέψει για την κάλυψη των αναγκών του δεν έχει και απαιτήσεις. Το αντίθετο επειδή τα χρήματά του είναι λιγοστά, οι απαιτήσεις του για τα αγαθά που αγοράζει έχουν αυξηθεί κατακόρυφα.

Ωστόσο, κατά τον ίδιο, η απελευθέρωση της διακίνησης των προϊόντων  από όλους πια δεν σημαίνει και αυτόματα ότι όλα τα αγαθά που θα αποδεσμευτούν από αγκυλώσεις και δεσμεύσεις του παρελθόντος θα εισρεύσουν και στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς σε κάποια από αυτά, όπως επί παραδείγματι στα τσιγάρα τα περιθώρια κέρδους είναι ασφυκτικά. Είναι ένα προϊόν, που όπως μας αποκάλυψε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, επί του παρόντος δεν σκοπεύει να εκμεταλλευτεί η αλυσίδα

 

Οσον αφορά την ανάπτυξη του ομίλου Μετρό, στον οποίο εκτός από τη λιανεμπορικής αλυσίδα My Market ανήκουν και τα καταστήματα χονδρικής Μetro Cash &Carry, η επέκτασή του με νέα σημεία πώλησης αποτελεί βασική προτεραιότητά του.

Μόλις πρόσφατα προστέθηκε ακόμη ένας κρίκος στα σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα στο Καπανδρίτι. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αριστοτέλης Παντελιάδης, μας δήλωσε ότι συνολικά για το έτος έχουν προβλεφθεί 5-8 νέα σημεία πώλησης.

Σήμερα ο όμιλος διαχειρίζεται 45 καταστήματα χονδρικής και 55 σούπερ μάρκετ.Σε οικονομικό επίπεδο πέρυσι ο τζίρος του ομίλου ανήλθε στα 699  εκατ ευρώ ενισχυμένος κατά 2% έναντι του 2011, ενώ αντίστοιχα η καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 19 εκατ. ευρώ αυξημένη κατά 8% έναντι του 2011.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO, ενώ προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών. To 2004 επαναλανσαρίστηκαν τα καταστήματα λιανικής της εταιρείας (supermarkets) My market και διαχωρίστηκαν έτσι και τυπικά από τα Cash & Carry.
Πρόεδρος του ομίλου παραμένει ο Παντελής Παντελιάδης. Ωστόσο ανήκει σε εκείνους τους πατεράδες που ήθελε από τότε που ο γιος του, Αριστοτέλης τελείωσε τις σπουδές του, να τον μυήσει στα «μυστικά» του επιχειρείν, όπερ και εγένετο.

Σήμερα του έχει εμπιστευτεί τα δύσκολα καθήκοντα του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου, πάντα βέβαια με την πολύτιμη καθοδήγησή του. Όπως έχει πει άλλωστε και ο ίδιος ο Αριστοτέλης, «η νέα γενιά δεν πρέπει να απορρίπτει ό, τι έχει χτίσει η προηγούμενη, ούτε να το... γκρεμίζει εν μία νυκτί. Αντιθέτως, πρέπει να συνθέτει το καινούριο με το παλιό, αφού μέσα από τις αντιθέσεις, προκύπτει και η επιτυχία».

Ξοδεύοντας πολλές ώρες στο γραφείο του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης βρίσκεται με μια βαλίτσα στο χέρι για να επιβλέπει και τα καταστήματα του ομίλου ανά την επικράτεια, ενώ είναι εκείνος που αναλαμβάνει προσωπικά τις διαπραγματεύσεις για την αγορά ενός ακινήτου, κάθε φορά που προκύπτει μια μεγάλη ευκαιρία.

Στον ίδιο πιστώνεται το «παζάρι» για την τιμή των δύο καταστημάτων της Aldi σε Φάρσαλα και Πόρτο Χέλι, αφού όπως λένε άνθρωποι του περιβάλλοντός του έχει κληρονομήσει από τον πατέρα του την δεινότητα του λόγου και την διαπραγματευτική του ικανότητα.

 

Διαβάστε επίσης:

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις 23:04 - 07 Μαϊ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.