ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο Σπίρτζης, η Fraport και οι καμμένες λάμπες που θα κοστίσουν ακριβά Κύριο

15:34 - 26 Σεπ 2017
Χάρης Αποστολόπουλος

Γράφει ο Χάρης Αποστολόπουλος

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρ. Σπίρτζης είχε προκαλέσει αντιδράσεις όταν προσφάτως είχε δήθεν παραπονεθεί ότι η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που παρέλαβε.

Μίλησε ακόμη για προβλήματα «ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη, από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν».

Η απάντηση της Fraport Greece ήλθε κατά την διάρκεια ημερίδφας του ΕΒΕΑ για την εθνική στρατηγική μεταφορών.

Οπως φαίνεται, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που είχε την δικαιοδοσία για την λειτουργία των αεροδρομίων, έκανε… οικονομία στις λάμπες, καθώς από τότε που ανέλαβε τη διαχείριση η γερμανική κοινοπραξία βρέθηκαν (και αντικαταστάθηκαν) συνολικά 12.200 καμένες λάμπες. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Fraport Αλεξάντερ Ζίνελ, αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο καίγονταν 1.742 λαμπτήρες χωρίς να αντικατασταθούν.

Κατά τους εκπροσώπους της εταιρείας από τον Απρίλιο έως τις 21 Σεπτεμβρίου, η Fraport πραγματοποίησε στα αεροδρόμια συνολικά 7.765 εργασίες από τις οποίες περίπου 2.900 αφορούσαν διορθωτικές επεμβάσεις, 4.650 εργασίες είχαν προληπτικό χαρακτήρα, ενώ περίπου 200 αφορούσανέργα αποκατάστασης μικρής κλίμακας .

Όπως όλα δείχνουν, η κατάσταση στην οποία παρέλαβε η Fraport τα 14 αεροδρόμια, οδηγεί σε ενεργοποίηση της ρήτρας αποζημίωσης του αναδόχου. Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ότι ο ανάδοχος θα πρέπει να αποζημιωθεί, εάν οι υποδομές των αερολιμένων κατά τη στιγμή της παραλαβής τους είναι σε χειρότερη κατάσταση από αυτήν της στιγμής όπου υποβλήθηκαν οι προσφορές.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.