ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

2006: Η στιγμή που η πλάστιγγα θα γείρει υπέρ των ψηφιακών ΜΜΕ

17:57 - 28 Απρ 2006 | Από θέσεως...
Τα πρώτα δέκα χρόνια της γενικής χρήσης του Διαδικτύου, τα ψηφιακά μέσα θεωρούνταν εναλλακτικά ως προς την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Τα ΜΜΕ on-line είχαν περιορισμένο κοινό, κυρίως λόγω των περιορισμών του εύρους ζώνης. Εκτός αυτού, οι οικοδομούντες τον ιστό προσπαθούσαν ακόμη να μάθουν πώς να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα πολυμέσα. Μετά από δέκα χρόνια, η διείσδυση της ευρείας ζώνης στα νοικοκυριά έχει φτάσει σε επίπεδο 40% στις ΗΠΑ, ενώ είναι πολύ υψηλότερη σε ορισμένα μέρη του κόσμου. Το ίδιο σημαντικό είναι ότι πολλοί ιστιακοί τόποι βρίσκουν τρόπους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα Μέσα on-line. Για αυτούς και για άλλους λόγους, φαίνεται πως το 2006 θα είναι η αποφασιστική στιγμή που η πλάστιγγα θα γείρει υπέρ των ψηφιακών ΜΜΕ γράφει ο James Lewin, στο ITworld,com.
10 λόγοι για τους οποίους το 2006 θα είναι η αποφασιστική στιγμή που η πλάστιγγα θα γείρει υπέρ των ψηφιακών ΜΜΕ 1. Οι από κοινού ιστιακοί τόποι δωρεάν Μέσων αποτελούν ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον παγκόσμιο ιστό. Ενώ ορισμένες εταιρείες συζητούν πώς να μπουν στα on-line βίντεο, τόποι όπως ο YouTube ελκύουν το ενδιαφέρον των περιηγητών του ιστού, των γνωστών surfer, και γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς προορισμοί, αποκτώντας ιδιαίτερη επιρροή. 2. Οι δημιουργοί περιεχομένου πειραματίζονται με την απομάκρυνση των ενδιάμεσων των δικτύων και σταθμών και παραδίδουν περιεχόμενο απ’ ευθείας στους θεατές ή ακροατές. Ένα νέο αστυνομικό πρόγραμμα, το Port City PD, πηγαίνει κατ’ ευθείαν στο iPod. Πρόκειται για τριαντάλεπτα επεισόδια, τα οποία εκπέμπονται σε βίντεο pod, είναι φτιαγμένα ειδικά για το κοινό του Διαδικτύου και μπορεί κανείς να γίνει συνδρομητής ώστε να τα «κατεβάζει» αυτόματα για να τα δει στον υπολογιστή ή σε φορητή συσκευή πολυμέσων. Το κόστος παραγωγής είναι χαμηλό λόγω των φτηνών μηχανημάτων ψηφιακού βίντεο, μοντάζ στον υπολογιστή και διανομής στο Διαδίκτυο. 3. O Rocketboom, το αγοράκι της αφίσας για εκπομπές pod, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είχε 300.000 θεάσεις την ημέρα. Ο πλειστηριασμός κατάφερε, εξάλλου, να φέρει στην εκπομπή διαφημίσεις αξίας $40.000 την εβδομάδα. Τα νούμερα είναι αρκετά υψηλά για να δείξουν ότι οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να δημιουργήσουν και να κάνουν ανεξάρτητη διανομή βίντεο στο Διαδίκτυο, πράγμα που οδηγεί σε έκρηξη νέου περιεχομένου on- line. 4. Οι μορφές Μέσων on-line περιλαμβάνονται στα σχέδια των υπευθύνων marketing για το 2006: o Διαφημίσεις σε βίντεο – 27% o Κινητά – Φορητά/Ασύρματα – 20% o Οικιακές εκπομπές pod – 18% o Χορηγούμενες εκπομπές pod – 14% o Τοποθέτηση προϊόντων σε βιντεο-παιχνίδια – 10% 5. Οι υφιστάμενες εταιρείες Μέσων συνειδητοποιούν τα οφέλη της τοποθέτησης περιεχομένου στον Παγκόσμιο Ιστό. «Τα τηλεοπτικά προγράμματα μέσω Διαδικτύου θα φέρουν επανάσταση στα Μέσα on-line και θα οδηγήσουν σε ευρύτερη, πολιτισμική μετατόπιση/αλλαγή στην τηλεοπτική κατανάλωση», σύμφωνα με τον/την Διευθυντή Νέων Μέσων & Τεχνολογίας του BBC, Ashley Highfield. Σύμφωνα με τα ευρήματα του BBC, η τοποθέτηση περιεχομένου σε βίντεο στο Διαδίκτυο αυξάνει τη θέαση των προγραμμάτων του BBC, επεκτείνει την ώρα «αιχμής» και δημιουργεί «πιστούς» πελάτες. 6. Οι εταιρείες Μέσων ανακοινώνουν μεγάλες νέες πρωτοβουλίες ευρείας ζώνης. Το Discovery έχει λανσάρει τηλεοπτικό δίκτυο ευρείας ζώνης σε 24ωρη βάση επτά ημέρες την εβδομάδα. Η Disney πειραματίζεται με τη Διαδικτυακή τηλεόραση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και προσφέρει ορισμένα από τα πιο δημοφιλή της προγράμματα για δωρεάν downloading. Η Fox ανακοίνωσε τα σχέδιά της να διαθέσει δωρεάν στο Διαδίκτυο ορισμένα από τα πιο δημοφιλή προγράμματά της, που συνήθως εκπέμπονται σε ώρες «αιχμής». 7. Ηγετικές εταιρείες γίνονται παροχείς περιεχομένου πολυμέσων. Η Land Rover, για παράδειγμα, λανσάρισε νέο τηλεοπτικό δίαυλο ευρείας ζώνης που εκπέμπει σε 24ωρη βάση επτά ημέρες την εβδομάδα. Μπορεί να μοιάζει με πανάκριβο πείραμα, αλλά το κόστος του άλματος της δημιουργίας διαδικτυακού τηλεοπτικού σταθμού δεν εκπροσωπεί παρά κλάσμα του κόστους πολλών επιλογών διαφήμισης στα ηλεκτρονικά μέσα, ενώ παρέχει στοχευμένο κοινό και είναι ιδιαίτερα μετρήσιμο. Εξάλλου, και οι Times της Νέας Υόρκης ανακοίνωσαν πρόσφατα τα σχέδιά τους να επεκτείνουν κατά πολύ τις προσφορές βίντεο on-line, υπό την πίεση των απαιτήσεων του κοινού και των διαφημιστών. 8. Οι εκπομπές pod και βίντεο pod ξεπέρασαν τη φάση υιοθέτησης πρώτου σταδίου. Τώρα μπαίνουν στο παιχνίδι ακόμη και σχετικά «σοβαροί» φορείς. Ο PBS ανακοίνωσε τα σχέδιά του να μεταδίδει τα κύρια προγράμματα ειδήσεων μέσω εκπομπών βίντεο pod και το Πεντάγωνο πρόσφατα πρόσθεσε εκπομπές βίντεο pod στις προσφορές στρατιωτικών ειδήσεων και πληροφοριών του Διαύλου του. 9. Το κοινό ζητά η τηλεόραση να μοιάζει περισσότερο με το Διαδίκτυο. «Οι καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν να δουν
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.