ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παρανομία, παραπολιτική, παραοικονομία, παραπαιδεία και δεν συμμαζεύεται...

09:52 - 27 Αυγ 2009
Άγγελος Στάγκος

Γράφει ο Άγγελος Στάγκος

Στο πλαίσιο του «σημειωτόν» βήματος με το οποίο κινείται η ένδοξη τούτη χώρα, εντάσσονται και διάφορες επέτειοι, που απασχολούν μία φορά τον χρόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες τα μήντια, τα οποία επαναλαμβάνουν σχεδόν με ακρίβεια όσα είπαν και έγραψαν την προηγούμενη φορά. Εχουμε το «ΟΧΙ», έχουμε τα Χριστούγεννα, έχουμε το Πάσχα, την Γιορτή της Δημοκρατίας, την επέτειο του Πολυτεχνείου, τον Δεκαπενταύγουστο, διάφορα άλλα και μεταξύ αύτών τα θέματα των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ, όπως και τα αποτελέσματα όταν βγαίνουν, όπως καλή ώρα, αυτές τις μέρες. Ετσι πορεύεται η Ελλάς και αν προσπαθήσεις να την βγάλεις από τη ρουτίνα της, ξεσηκώνονται και οι πέτρες...

Αν αφήσουμε στην άκρη τις θρησκευτικές επετείους και τις επετείους των κατορθωμάτων της φυλής, που μας περισσεύουν, μένουν οι άλλες που αφορούν συνήθειες, αλλά και στρεβλώσεις, όπως η ενασχόληση της χώρας με τα θέματα των εξετάσεων και τα αποτελέσματα. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο όπου τα θέματα των εξετάσεων και το ποιος πετυχαίνει στις εξετάσεις, ή αν το ανέβηκαν ή κατέβηκαν οι βάσεις δίνουν τροφή για πρωτοσέλιδα, Γιατί προφανώς σε καμιά άλλη χώρα δεν έχειένα εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει την αγωνία, το άγχος, ακόμη και την υστερία των παιδιών και των γονιών τους. Και σε καμία άλλη χώρα η παραπαιδεία, όπως ακριβώς η παραπολιτική και η παραοικονομία, παίζει τόσο σημαντικό ρόλο για τόσο μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Αφήστε δε το μέγεθος της παρανομίας!

Υποτίθεται ότι η κυβέρνηση φροντίζει  για να δημιουργήσει ένα ορθολογικό και ουσιαστικό σύστημα παιδείας και να ξεφύγουμε από όλα αυτά, για να ξαναγίνει φυσιολογική η ζωή των ελληνόπουλων. Παιδεύονται διάφοροι σοφοί, όπως ο κ. Βερέμης, ο κ. Μπαμπινιώτης και διάφοροι άλλοι, αλλά μέχρι να δούμε το αποτέλεσμα, ας κρατήσουμε μικρό καλάθι. Εχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα σύστημα παιδείας που θέτει σαν βασικό σκοπό την διατήρηση ή και την αύξηση των θέσεων εργασίας για τους δάσκαλους και τους καθηγητές, την συντήρηση των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων, την συναλλαγή μεταξύ φοιτητών και διοικήσεων των ΑΕΙ και των ΤΕΙ, την ισοπέδωση και την δημιουργία άχρηστων σχολών σε χωριά, κωμοπόλεις και πόλεις, προκειμένου να βγάζουν λεφτά οι καφετζήδες, οι σουβλατζήδες και οι ιδιοκτήτες δωματίων και σπιτιών.

Με λίγα λόγια, το εκπαιδευτικό μας σύστημα σήμερα έχει πολύ μικρή σχέση με την γνώση και την μετάδοσή της και πολύ μεγάλη σχέση με ένα πλέγμα οικονομικών συμφερόντων που θα πληγεί σοβαρά, σχεδόν ανεπανόρθωτα, αν βελτιωθεί. Και δεν μιλάμε μόνο για μεγάλα συμφέροντα, όσο για μικροσυμφέροντα πολλών χιλιάδων συνελλήνων. Αυτοί κυρίως θα πολεμήσουν με νύχια και με δόντια για να μην αποκτήσει η χώρα ένα επαρκές και ουσιαστικό σύστημα παιδείας, που να ανταποκρίνεται με τις απαιτήσεις των καιρών. Μακάρι να διαψευστούμε, αλλά μέχρι να γίνει αυτό ας τολμήσει τώρα η κυβέρνηση να καταργήσει τα αζήτητα ΤΕΙ.

Αγγελος Στάγκος
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.