• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Βασίλης Νικολόπουλος

Βασίλης Νικολόπουλος

[email protected]

Η χώρα μας στην περίοδο της πιο βαθιάς οικονομικής κρίσης που γνώρισε ο τόπος αντί να εκμεταλλευτεί δυνατότητες που θα της απέφεραν κάποια δις ευρώ, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει με απίστευτη επιπολαιότητα σοβαρά ζητήματα ανάπτυξης όπως το θέμα της απελευθέρωσης της κρουαζιέρας. Τέσσερις, διαδοχικά, υπουργοί αναγγέλλουν εδώ και δυόμιση χρόνια ότι επιτέλους γίνεται πραγματικότητα η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, εξαγγελία που έμεινε όμως στα χαρτιά, με συνέπεια να χαθούν αυτά τα χρόνια ποσά άνω των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Η νέα υπουργός που έχει στην αρμοδιότητά της και τη Ναυτιλία - δυστυχώς δεν άλλαξε ακόμα η ακατανόητη απόφαση της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου για κατάργηση του υπουργείου Ναυτιλίας – κυρία Άννα Διαμαντοπούλου που φαίνεται ότι πράγματι κατάλαβε τις ζημιογόνες επιπτώσεις από την καθυστέρηση στην άρση του καμποτάζ, προχωρεί στην άμεση ψήφιση του νόμου για την οριστική απελευθέρωση της κρουαζιέρας.

σελίδα 2 από 2
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman