Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Γράφει ο Κωνσταντίνος Τσίμας
Tο μυαλό λοιπόν κάποιου διαφημιστή κατεβάζει και προτείνει μια φράση που προμοτάρει το προϊόν της εταιρίας. «Έρχεται πίτσα! Και είναι μεγάλη!»
Οι συνειρμοί, όταν συνδέει κανείς τη φράση με τη βραδιά εκλογικών αποτελεσμάτων, είναι εμμέσως πλην σαφώς σεξουαλικής φύσεως ― εκ της μάλλον νulgar παρελθούσης χρήσεως της φράσης σε συνδυασμό συνήθως με ταπεινωτικά ποδοσφαιρικά αποτελέσματα (λ.χ. 7-0 και τέτοιας τάξης διαφορές σκορ), αλλά και με ανέλπιστες ανατροπές (buzzer beaters κλπ).
Υπάρχει μέρος του αγοραστικού κοινού της εταιρίας που μπορεί να "πονέσει" από μια τέτοια τολμηρή διαφημιστική ατάκα;
Εδώ, λογικά οι ιθύνοντες της εταιρίας (μάρκετιγκ, πωλήσεις, διοίκηση) μαζεύτηκαν και σκέφτηκαν:
Η εξήγηση είναι απλούστατη. ΚΑΝΕΙΣ στο κυβερνητικό στρατόπεδο, ούτε στέλεχος ούτε οπαδός, δεν πιστεύει ότι τη βραδιά των αποτελεσμάτων θα αποφύγουν την ..πίτσα (του συνθήματος). Ούτε ΕΝΑΣ δεν βρέθηκε να αντιμετωπίσει με χιούμορ το «σύνθημα», να γελάσει και να υπαινιχθεί ότι οι πιο "μεγάλες" πίτσες είναι αυτές των ολικών ανατροπών! Ούτε ΕΝΑΣ. Ξέχασαν ακόμα και το ξεκάθαρα ταιριαστό (για πάσα) ψηλοκρεμαστό του ΠΘ για το Λίβερπουλ-Μπαρτσελόνα! Αντίθετα, αμέσως όλοι είδαν "πολιτική παρέμβαση", "αισχρή καμπάνια", "πληρωμένη διαφήμιση της ΝΔ" και άλλα τέτοια γραφικά. Χάρισαν το σύνθημα στους οπαδούς της ΝΔ και, τελικά, αυτοπυροβολήθηκαν με μια τεράστια πίτσα στο κεφάλι διότι, άσχετα απ' την μετέπειτα απόσυρση της καμπάνιας, ΟΛΟΙ κατάλαβαν πλέον τι περιμένει ο Σύριζα τη βραδιά των αποτελεσμάτων.
Το ντελίβερι. Και δεν προβλέπεται φιλοδώρημα.
Πολύ κοντά μας, μέσα στα όρια της Ευρώπης,…
Κατά τη χθεσινή του ομιλία προς το Ελληνικό…
Είπα να βάλω τα παπούτσια των δύο μονομάχων…
Είπα να βάλω τα παπούτσια των δύο μονομάχων…
Μία από τις βασικές “υποχρεώσεις” των πολιτικών κομμάτων…