ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τα καλύτερα αυτογκόλ μπαίνουν στα Μουντιάλ

Τα καλύτερα αυτογκόλ μπαίνουν στα Μουντιάλ

08:47 - 24 Νοε 2022
Σπύρος Πολυχρονόπουλος

Γράφει ο Σπύρος Πολυχρονόπουλος

Η Ελλάδα δεν συμμετέχει στο Μουντιάλ του Κατάρ, ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό αυτογκόλ στη διοργάνωση έχει ελληνικό χρώμα. Σκόρερ ο... ΑΝΤ1.

Το κανάλι του Αμαρουσίου είχε βέβαια φάει γκολ από τα αποδυτήρια, καθώς είχε επενδύσει στο πιο αμφιλεγόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ιστορίας του ποδοσφαίρου και ήταν υποχρεωμένο να το... ξεπλύνει. Αλλά αυτό, μετά τα όσα ακολούθησαν είναι πταίσμα.

Ένα πταίσμα που βέβαια -για να τα λέμε και όλα- «βόλεψε» πολύ την ΕΡΤ, η οποία θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να υπερασπιστεί την επένδυση δημόσιου χρήματος σε μία διοργάνωση που συνδυάστηκε με χιλιάδες θανάτους εργατών και που διεξάγεται σε μία χώρα που έχει μηδενικό σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ας επιστρέψουμε, όμως στο αυτογκόλ. Ο ΑΝΤ1 λοιπόν μετά την πρόβα του Euro πέρυσι, αποφάσισε να επενδύσει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό (πληροφορίες κάνουν λόγο για 12 εκατ. ευρώ) προκειμένου να εξασφαλίσει τα δικαιώματα του Μουντιάλ, με έξτρα όπλο τη συνδρομητική πλατφόρμα ΑΝΤ1+.

Η FIFA που είναι γνωστό πως έχει το χρήμα για Θεό, προτιμά τα τελευταία χρόνια περιπτώσεις καναλιών σαν τον ΑΝΤ1 που συνδυάζουν την ελεύθερη τηλεόραση με συνδρομητικές πλατφόρμες. Αρκεί φυσικά να την πληρώνουν αδρά.

Ο ΑΝΤ1 χρησιμοποίησε λοιπόν τα λεφτά και την πλατφόρμα του για να πείσει τη FIFA να τον προτιμήσει από την ΕΡΤ και τα κατάφερε.  Ήταν win win situation. Η FIFA πούλησε το προϊόν στο μέσο που ήθελε σε πολύ καλή τιμή και ο ΑΝΤ1 πήρε ένα προϊόν που θα μπορούσε να δώσει μεγάλη ώθηση στη συνδρομητική του πλατφόρμα.

Βασικός στόχος για τον ΑΝΤ1+ ήταν ασφαλώς, με δόλωμα το Μουντιάλ, να δημιουργήσει μία μεγάλη δεξαμενή συνδρομητών πάνω στην οποία θα στηριχθεί στο μέλλον. Γιατί με μία αξιόλογη σειρά όλη κι όλη (τις Σέρρες του Καπουτζίδη) πόσους συνδρομητές να μαζέψεις;

Το Μουντιάλ έμοιαζε λοιπόν με μοναδική ευκαιρία. Αρκεί να δούλευε η πλατφόρμα. Και όλοι ξέρουμε πόσο καλά πήγε αυτό...

Εύλογα αναρωτιέται φυσικά κανείς αν έγιναν πρόβες, αν δοκιμάστηκαν οι servers, αν έγιναν τεστ αντοχής...

Μιλάμε για... αυτογκόλ «μεγάλου παίκτου».

Η πλατφόρμα έβγαζε error σχεδόν σε όλο το 90λεπτο των πρώτων αγώνων και ο ΑΝΤ1 αναγκάστηκε να μεταφέρει τελικά όλα τα παιχνίδια στο κανονικό του κανάλι. Το ελεύθερο. Που μπορούν να το βλέπουν όλοι. Χωρίς να πληρώνουν. Και οι συνδρομητές;

Οι συνδρομητές στη συντριπτική τους πλειοψηφία γράφτηκαν μετά τις 20 Οκτωβρίου και έχουν πληρώσει 20 ευρώ για έξι μήνες, επειδή αυτό ήταν το πιο δελεαστικό πακέτο που έδωσε ο ΑΝΤ1 για το Μουντιάλ. Δεν μπορούσες πχ να αγοράσεις μόνο έναν μήνα για να δεις το Παγκόσμιο Κύπελλο και να φύγεις.

Εξαρχής δηλαδή με δόλωμα το Μουντιάλ επιβλήθηκαν συνδρομές έξι μηνών για ένα τηλεοπτικό προϊόν που διαρκεί ένα μήνα. Αλλά γι’ αυτό ας πούμε πως ο συνδρομητής είχε συναινέσει.

Είχε συναινέσει όμως να πληρώσει για ένα προϊόν που θα βλέπουν όλοι δωρεάν; Όχι βέβαια. Ο ΑΝΤ1 παρόλα αυτά, όταν αποφάσισε να μεταδώσει ελεύθερα όλα τα παιχνίδια, λόγω των τεχνικών προβλημάτων, δεν έδωσε το δικαίωμα αποζημίωσης ή λήξης της συνδρομής με επιστροφή χρημάτων.

Αντίθετα, ανακοίνωσε ότι κάνει δώρο στους συνδρομητές τρεις μήνες επιπλέον από τους έξι που έχουν ήδη πληρώσει! Ουάου. Τι τυχεροί ρε παιδιά αυτοί οι συνδρομητές!;! Θα έχουν έξτρα συνδρομή σε κάτι που δεν θέλουν. (Και μην πει κανείς ότι είναι λίγα τα 20 ευρώ για να τα ζητάνε πίσω. Αν είναι λίγα, ας τα επιστρέψει ο ΑΝΤ1).

Παράλληλα, το κανάλι έχει ουσιαστικά να λογοδοτήσει και στη FIFA η οποία του έδωσε το προϊόν με συμφωνία να το μεταδίδει σε μεγάλο ποσοστό επί πληρωμή και τελικά το μεταδίδει δωρεάν. Το λες και αυτό αθέτηση συμφωνίας.

Τα αυτογκόλ πέφτουν βροχή...

Θα πει κάποιος, ναι αλλά με τούτα και με κείνα, ο ΑΝΤ1 τον πέτυχε το σκοπό του. Προβάλλει ένα προϊόν πολύ δυνατό (που δεν θα είχε πάρει αν δεν υπήρχε ο ΑΝΤ1+, έστω κι αν δεν λειτουργεί), ενώ παράλληλα έχει φτιάξει όντως ένα πυρήνα συνδρομητών στη συνδρομητική του πλατφόρμα.

Δεν μπορεί, όμως, να λειτούργησαν στο Μαρούσι τόσο κοντόφθαλμα και κουτοπόνηρα. Γνωρίζουν και οι ίδιοι πως πλέον δεν θα τους εμπιστευθούν άλλη διοργάνωση και πως είναι απίθανο να κρατήσουν τους συνδρομητές. Κυρίως γιατί δεν έχουν άλλο περιεχόμενο της προκοπής πλην του Μουντιάλ, που μόλις απελευθέρωσαν. Και έχασαν και την αξιοπιστία τους.

Πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι. Περαστικά...

Τελευταία τροποποίηση στις 02:25 - 24 Νοε 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.