ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το Τηλεοπτικό Μάρκετινγκ, ο Καιρός του STAR και της «Πετρούλας το... Ανάγνωσμα»!

09:59 - 30 Ιαν 2009
Σημεία των καιρών; Η έχει ο καιρός «γλυκίσματα»; Οποιοδήποτε να είναι το ερώτημα, λίγο χιούμορ, ειδικά αυτή την δύσκολη για όλους τους πολίτες της χώρας περίοδο, δεν βλάπτει. Το γεγονός, είναι ότι, εδώ και καιρό, οι άνθρωποι του επικοινωνιακού σχεδιασμού και ειδησεογραφικού περιεχομένου του τηλεοπτικού σταθμού STAR, προσέγγισαν την ειδησεογραφία από μια διαφορετική γωνία, με σχεδόν καμιά σχέση στον τρόπο προβολής των τεκταινομένων με τον ανταγωνισμό τους, ιδιαίτερα στο βραδινό δελτίο ειδήσεων.

Η προσπάθεια αυτή [όπως δείχνουν τα νούμερα της AGB], σιγά-σιγά βρήκε το δικό της τηλεοπτικό κοινό, ένα κοινό διαφορετικό, που είναι «ζωντανό», με μια νεανική φυσιογνωμία, που διψά για αναζωογόνηση. Ένα κοινό, που δεν σημαίνει ότι, δεν το ενδιαφέρει η ποιότητα, αλλά αισθάνεται την ανάγκη να έχει το δικό του δελτίο καιρού.

Η τελευταία καινοτομία του σταθμού, με την περιγραφή του καιρού εκφραζόμενη με το ναζιάρικο ύφος της Δεσποινίδος Πετρούλας, κάνει πιστεύω, αυτό ακριβώς που στόχευε, να προσφέρει «δροσιά» μέσω ενός άλλου εκφραστή, με την ικανότητα και το ταλέντο να μετατρέπει τα «παιχνίδια του καιρού» σε «παιχνίδια των αισθήσεων», προς άγρα τηλεθέασης. Αν, και θα πρέπει να σημειώσω ότι, αυτή η καινοτομία του STAR, δεν είναι πρωτότυπη, τα πρωτεία κατέχει ένας ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός, όπου, η δημοσιογράφος μεταδίδοντας τον καιρό έκανε κυριολεκτικά strip-tease.

Ανεξάρτητα από αυτό, προσωπικά, προτιμώ να παρακολουθήσω το δελτίο καιρού του STAR, από το δελτίο καιρού του CNN; Και εύχομαι ολόψυχα και «εις λιγότερα... Πετρούλα»!

Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.