ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Δημιουργικό και αποτελεσματικό Branding

09:42 - 13 Φεβ 2009
Tο branding, αποτελεί αναμφισβήτητα, έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής προώθησης του προϊόντος. Ιδιαίτερα, όταν γίνεται με σωστή αξιολόγηση του μέσουχώρου της δημιουργικής μορφής και της ποιότητας του προϊόντος.

Όπως αναφέρει ο Martin Lindstrom, ο πιο αναγνωρισμένος διεθνώς γκουρού του branding [brand + brand inspiration = success], δηλαδή ο συνδυασμός του προϊόντος με έμπνευση στο τρόπο προβολής του, ίσον επιτυχία.

Στην προκειμένη περίπτωση θα αναφερθώστο brandingενός σκωτσέζικου ουίσκι, του HAIG,χωρίς να διαθέτει το τεράστιο budget στη προβολή-διαφημιση στα media,ιδιαίτερα στη [tv}, κατόρθωσε να αναρριχηθείστην κορυφή και να συγκαταλέγεται στα πιο δημοφιλή σε ζήτηση και κατανάλωση ουίσκι.

Έχοντας δουλέψει για πολλά χρόνια στο παρελθόν, σαν υπεύθυνος λογαριασμού προώθησης άλλων leading ουίσκι, όπως του JOHNNIE WALKER, και γνωρίζοντας πάρα πολύ καλά το κομμάτι της αγοράς, της κατανάλωσης του προϊόντος, δηλαδή bars & clubs , διατηρώ το δικαίωμα μιας αντικειμενικής άποψης.

Πόσο, πως και που λοιπόν, βοήθησε το branding του HAIG το προϊόν και κατ΄ επέκταση τις πωλήσεις του στην αγορά.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πριν χρόνια το HAIG, ήταν συνυφασμένο με τους σοβαρούς πότες, τους απαιτητικούς, που αναζητούσαν μα μεστή και απολαυστική γεύση στο ουίσκι τους.

Αυτή την πληροφόρηση έπαιρνα, όταν νέος παρατηρούσα τους μεγάλους σε διάφορα μπαρ με τους φίλους μου. Τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι αυτό άλλαξε.

Είναι σχεδόν αδύνατον να μην παρατηρήσει κανείς το χρυσό λογότυπο του προϊόντος το οποίο δεσπόζει, στα περισσότερα γνωστά [upstream], bars της Αθήνας και της περιφέρειας, επίσης την άψογη προβολή με αλλά υλικά παρουσίασης στον υπόλοιπο χώρο και ιδιαίτερα, στο ποιο σημαντικό σημείο προβολής του, στο χώρο, το ράφι του μπαρ.

Όλα αυτά, συν της απαράδεκτης κατάστασης στην αγορά των αλκοολούχων ποτών, με τις παράλληλες εισαγωγές νοθευμένων προϊόντων, οδήγησε τους νέους, μεσοαστούς, επί το πλείστον καταναλωτές, στην αναζήτηση κάποιου νέου προϊόντος που θα τους έκανε να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους, να γίνουν γνώστες, να στραφούν σ' άλλα , όχι τόσο δημοφιλή brands, όπως το HAIG.

Ο συνδυασμός της παραπάνω αντίληψης, με την ξεχωριστή προβολή του HAIG,στα σημεία κατανάλωσης, βοήθησε το προϊόν να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή , trendy brands, στους χώρους αυτούς.

Βέβαια, πίσω από την εξαιρετική παρουσία του προϊόντος στα σημεία αυτά, κάποιοι δούλεψαν πολύ δημιουργικά, μεθοδικά και με μια δυναμική brand strategy, κατάφεραν να αντιστρέψουν τα δεδομένα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.